Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ نخستین نمایشگاه انفرادی هنرمند سنندجی شیرین معین وزیری ساعت 17 روز یکشنبه 19 تا پایان روز جمعه 24 اسفند ماه 97 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم گذاشته می شود.

در این نمایشگاه تعداد 25 تابلوی  نقاشی در اندازه های مختلف با تکنیک رنگ وروغن ، آبرنگ و آبستره به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرین معین وزیری متولد 1348 تهران دانش آموخته کارشناسی گرافیک دانشکده هنر دانشگاه آزاد تهران است.

وی طراحی و نقاشی را زیر نظر پدر خود دکتر حسین معین وزیری فراگرفته است ، تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی در داخل وخارج از کشور از جمله گالری سوری (Soori Gallery ) در ایندیا پولیس ایالت ایندیانا آمریکا و گالری سیامک (Siamak Galleri) در شهر سن دیه گو ایالت کالیفرنیا در معرض نمایش قرارداده است.

این نمایشگاه در ایام برگزاری همه روزه از ساعت 16 الی 20 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان نمایشگاه نقاشی حوزه هنری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان