Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:35:28 GMT

نظارت جدی بر بازار شب عید در کرمان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۳۱۷۵

نظارت جدی بر بازار شب عید در کرمان وجود ندارد

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینکه تا اعلام بعدی جلسه تنظیم بازار قیمت مرغ در استان کرمان ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است گفت: متاسفانه هیچ کدام از دستگاه‌ها کار خود را انجام نمی‌دهند و در نظارت بر بازار جدیت ندارند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدعلی دهقان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با بیان اینکه در برخورد با متخلفان بازار باید رسیدگی به پرونده‌ها، تکمیل پرونده و صدور حکم به سرعت انجام شود اظهار داشت: حداقل تا 15 روز آینده جهاد کشاورزی باید آمار دقیق تمام مرغداری‌ها و کشتار روز را به تعزیرات حکومتی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد گفت: براساس اطلاعاتی که رصد کردیم با وجودی که مرغ ما در کرمان به سن کشتار رسیده اما کشتار نمی‌شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه قیمت مرغ نباید در بازار التهاب ایجاد کند و قیمت فعلی کارشناسی شده و آنالیز کامل برای تعیین آن انجام شده است گفت: اینکه نمی‌شود ما مرغ را گران‌تر بفروشیم چون قیمت مرغ در استان‌های همجوار ما گران‌تر است.

دهقان با بیان اینکه براساس آمار یک میلیون و 260 هزار قطعه مرغ آماده کشتار در وجود دارد اما کشتار نمی‌شود افزود: بررسی شود اگر کمبود مرغ در شهرستان سیرجان وجود دارد از سایر شهرستان‌ها مرغ به سیرجان فرستاده شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه قیمت مرغ در استان تا اطلاع ثانوی تغییر نمی‌کند و دستگاه‌های نظارتی باید نظارت دقیق بر این مسئله داشته باشند عنوان کرد: تا اعلام بعدی جلسه تنظیم بازار قیمت مرغ در استان کرمان 14 هزار و 400 تومان است.

وی با بیان اینکه خروج مرغ از استان کرمان ممنوع است و دامپزشکی و سایر دستگاه‌های نظارتی باید کاملا نظارت کنند گفت: متاسفانه هیچ کدام از دستگاه‌ها کار خود را انجام نمی‌دهند و در نظارت بر بازار جدیت ندارند.

نبود شکر کارخانه‌های بزرگ کرمان به آستانه تعطیلی کشاندخط و نشان تعزیرات حکومتی استان کرمان به با‌زاریان برای افزایش قیمت‌هاانتقاد امام جمعه کرمان از افزایش غیرواقعی قیمت‌ ‌کالاهای اساسی در بازار

دهقان با بیان اینکه کشور درگیر مسائل خاص اقتصادی است و نمی‌شود افرادی در این وضعیت سودجویی کنند افزود: در توزیع میوه شب عید بررسی شود که سال گذشته چگونه توزیع شده و روند توزیع آسیب‌شناسی شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مشاهده شده که میوه را افرادی خریداری کردند که در جای دیگر گران‌تر فروختند و باید جلوی این تخلفات گرفته شود گفت: بازرس که نباید بنشیند تا به او گزارش بدهند، بازرس خودش باید برود نظارت کند و رصد بازار را در هر لحظه داشته باشد.

120 غرفه توزیع میوه شب عید در کرمان راه‌اندازی می‌شود

رضا محمد‌حسینی مدیر تعاون روستایی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه تمام سهمیه استان در میوه شب عید جذب و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است اظهار داشت: حدود 25 تا 30 غرفه در مرکز استان کار توزیع را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در استان کرمان حدود 120 غرفه توزیع میوه شب عید راه‌اندازی می‌شود گفت: توزیع میوه در شهرستان‌ها را بر عهده تنظیم بازار هر شهرستان گذاشتیم.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران