Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نیسان با نمایش طرح مفهومی IMQ در نمایشگاه ژنو قصد دارد تا نسل بعدی کراس‌اور‌های دنیا را برای همگان به نمایش بگذارد. نیسان با طراحی این خودرو تمام الکتریکی سعی دارد تا پیش از دیگر شرکت‌ها به سراغ آینده صنعت خودروسازی برود و پیش‌نمایشی از طرح‌های لاکچری خودرو‌های پیشرفته را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح مفهومی IMQ از نسل بعدی سیستم e-POWER برای تولید قدرت استفاده می‌کند، این سیستم به یک پیشرانه الکتریکی با خروجی قدرت ۲۵۰ کیلووات (۳۳۵ اسب بخار) و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده که به گفته مدیران نیسان قادر به تولید سریع شتاب خطی درون خودرو است. قدرت خروجی توسط سیستم انتقال به چهارچرخ منتقل می‌شود. به گفته نیسان، دیفرانسیل چهارچرخ کراس‌اور IMQ را به خودرویی با خصوصیات آفرود شبیه می‌کند که در مسیر‌های ناهموار و در شرایط جوی سخت مانند باران و برف با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

طرح مفهومی IMQ دارای ۴ متر و ۵۵۸ سانتی‌متر طول، یک متر و ۵۶۰ متر ارتفاع و یک متر و ۹۴۰ سانتی‌متر پهنا است که این مدل را در دسته پلتفرم کراس‌اور C در اروپا قرار می‌دهد. IMQ از نظر ظاهری به سبک جدید طراحی شرکت نیسان که در مدل‌های اخیر این شرکت زیاد مورد استفاده قرار گرفته است، شباهت دارد. یکی از مشخصه‌های این سبک طراحی استفاده از خطوط تیز و برجسته در بدنه و همچنین جلو‌پنجره V شکل به همراه خطوط فلزی متراکم عمودی است که بخش اعظمی از فضای جلوبندی خودرو را پر می‌کند. در عقب خودرو نیز یک خط افقی برجسته دیده می‌شود که چراغ‌های عقب نیز در این خط جای گرفته است.

طراحی زیبا و هماهنگ این مدل در چرخ‌های ۲۲ اینچی شرکت Bridgestone رعایت شده، همچنین شکل خاص درب‌های کالاسکه‌ای که در این مدل مورد استفاده قرار گرفته به صورتی است که کاملا فضای داخل خودرو را به معرض نمایش می‌گذارد، به همین دلیل انتظار می‌رود درب‌های طراحی شده در مدل اصلی با این طرح مفهومی متفاوت باشد.

اما طراحی داخل کابین آن چیزی است که نیسان آینده را برای ما ترسیم می‌کند. بر روی داشبورد یک نمایشگر واحد ۳۳ اینچی وجود دارد، همچنین یک نمایشگر ثانویه بالای کنسول مرکزی وجود دارد که دسترسی و تنظیمات دستیار مجازی شخصی از طریق این نمایشگر صورت می‌پذیرد. فرمان لوزی شکل و صندلی‌های سفید رنگ ما را یاد سفینه‌های فضایی می‌اندازد. این مدل به سنسور‌های پیشرفته‌، رادار‌ها و دوربین‌های کمکی مختلف برای مانیتورینگ مجهز شده است. نیسان در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از زمان تولید این مدل اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | باتیستا، قدرتمندترین خودرو جاده‌ای ایتالیایی معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

طرح مفهومی اتومبیل جدید نیسان را ببینید +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری ژنو 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نمایشگاه که در نگارخانه مجمتع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است  تعدادی از آثار استاد علی حافظ نسب و جمعی از هنرجویانش به نمایش گذاشته شده است.

استاد حافظ نسب از استادان برجسته هنر طراحی و نقاشی آذربایجان غربی هدف از برپایی این نمایشگاه را پاسداشت مقام معلم دانست و افزود : در این نمایشگاه 80 اثر نقاشی و طراحی از آثار25  هنرجو و شاکردش و همچنین تعدادی از آثارخودش  به نمایش گذاشته شده است .

 40 اثر از این آثار سیاه قلم و بقیه رنگ روغن هستند که در سبک رئال خلق شده اند .

طبیعت زیبای آذربایجان غربی در فصول مختلف ، جان بخشی به اشیا ، وجلوه ای از چهره هنرمندان برجسته و مشاهیر علمی ایران و جهان از مهمترین مضامین این آثار است .

استاد علی حافظ نسب از استادان برجسته نقاشی و طراحی در آذربایجان غربی است که تاکنون توانسته در این رشته بیش از 30 نفر را تربیت کند، تعداد ی از ازتربیت یافتگان مکتب این استاد اکنون به شغل مقدس معلمی هنر مشغول هستند .

این نمایشگاه به مدت 4 روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه مندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی واقع در بلوار شیخ نوایی دایر است.

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی