Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت داگلاس کاستا، خبر خوبی برای ماسیمیلیانو الگری است و دست او را در خط حمله بازتر کرده است.

طرفداری- یوونتوس برای کامبک برابر اتلتیکو مادرید امیدوار است و می خواهند از تمام پتانسیل خود در این دیدار استفاده کنند.

به گزارش رومئو آگرستی، ماسیمیلیانو الگری که حالا کمبود فول بک را در تیم خود احساس می کند، می خواهد تغییراتی تاکتیکی را برای بازی برابر اتلتیکو مادرید اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الگری می خواهد با حفظ تعادل تیم، از تمام مهره های هجومی اش استفاده کند و از سیستم 4-2-4 بهره ببرد. در این سیستم، برناردسکی و داگلاس کاستایی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده وینگر های یوونتوس خواهند بود، رونالدو و یک نفر از میان مانژوکیچ و دیبالا نیز در نوک حمله قرار خواهند گرفت. داگلاس کاستا که برای بازی برابر اتلتیکو در دسترس است، می تواند با تکنیک خود، سمت چپ اتلتیکو مادرید را مورد هجوم قرار دهد و با استفاده از این سیستم، الگری برای نیمه دوم نیز دو تعویض هجومی از جمله مویزه کین و یک نفر از میان دیبالا و مانژوکیچ در اختیار خواهد داشت. البته هنوز فرضیه استفاده از سیستم سه دفاعه (3-4-3) نیز وجود دارد و ممکن است برناردسکی و کانسلو، پیستون های چپ و راست یوونتوس در این دیدار باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 57 بازی بایرن و رئال مادرید، هری کین در حال آماده شدن برای زدن پنالتی خود بود که جود بلینگام چیزی در گوش او گفت. 

جود به کین چه گفت؟ بسیاری از رسانه ها تلاش کرده اند تا بفهمند که گفت و گو بین بازیکن رئال مادرید و مهاجم بایرن مونیخ چه بوده است.

هری کین نتیجه را 2-1 کرد و به این ترتیب چهار دقیقه بعد از گل مساوی سانه، ورق را برگرداند تا شیطنت جود بی نتیجه باشد. تمرکز کین با وجود اینکه بلینگام چیزهایی را در گوشش می گفت، اصلاً از بین نرفت. حتی داور مسابقه از جود خواست که محل پنالتی را ترک کند.

در میکسدزون ورزشگاه، آبراهام پی رومرو، روزنامه نگار ال‌موندو، از مهاجم تیم باواریایی در مورد آن لحظه سوال کرد و کین گفت: «من واقعاً در آن لحظه متوجه نشدم او به من چه گفت. دیرتر با جود صحبت کردم و او به من گفت که می دانسته که قرار است به سمت چپ شوت کند و این را به لونین گفته است. اما خب، فکر می کنم پنالتی خوبی زدم.»

کین پیشتر در مورد آن صحنه گفته بود: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من در حال خودم بودم و به اطرافم توجهی نداشتم. مطمئنم که او سعی می‌کرد که چیزهایی بگوید که باعث شود تمرکزم از دست برود.»

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت