Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@15:30:33 GMT

فرو ریختن طاق کسری با بی توجهی مسئولان +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۴۱۷۵

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ این اثر یکی از مهمترین آثار باقی مانده از سلسله ساسانیان است که در غفلت نهاد‌های مسئول عراقی در حال نابودی است.

تصاویری از فروریختن این بنای باستانی، امروز در تلویزیون «التغییر» عراق منتشر شده است.   طاق کسری یا ایوان مدائن از تالارهای کاخ تیسفون، از مهم ترین یادگاری های پادشاهی ساسانیان ، در عراق در حال نابودی ست و گویا هیچ نهادی در ایرن برای این بنای ملی نگران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تصاویر فروریختن این بنای باستانی همزمان با سالروز بناشدن تالار طاق کسری در دوران ساسانی منتشر شد. تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 طاق کسری میراث فرهنگی فیلم دیدنی کلیپ د فیلم جالب فیلم دیدنی کلیپ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • فرو ریختن سقف دانشگاه پس از بارش شدید باران در عربستان (فیلم)
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است