Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:24:58 GMT

ساماندهی 1000خادم در مساجد شیروان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۴۳۶۳

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،حجت الاسلام علی پرهیزکار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان با بیان اینکه تعدادی از خادمان افتخاری هستند، اظهار کرد: از مجموع خدام مساجد و بقاع متبرکه ۸۰ درصد آنان مرد و مابقی خانم هستند که امسال نیز۲۰ نفر خادم جدید در این شهرستان جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۱۵۰ خادم این شهرستان از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند، گفت: نرخ بیمه خادمان ثابت برابر ماده ۲۸ قانون تامین اجتماعی به میزان ۲۷ درصد و براساس حداقل دستمزد سالیانه مصوب شورای عالی کار است، که ۲۰ درصد حق بیمه توسط دولت و هفت درصد آن از طرف خادم ثابت مسجد پرداخت می‌شود.
پرهیزکار افزود: حداکثر سن مشمولین این طرح یا همان خادمان ثابت مساجد باید در تاریخ ارائه تقاضا به ادارات کل اوقاف و امور خیریه ۵۰ سال تمام باشد و اگر آنها سابقه پرداخت حق بیمه قبلی نزد سازمان تامین اجتماعی را داشته باشند، معادل مدت سابقه حق بیمه به سقف مجاز (۵۰ سال) افزوده خواهد شد.
وی عنوان کرد: شهرستان شیروان ۲۲۰ مسجد شهری و روستایی دارد که این شهرستان در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد مقدس و در ایام نوروز شاهد حضور مسافران بی شماری است.
پرهیزکار یادآورشد: این شهرستان همچنین دارای ۹۰۲ موقوفه، ۶۱ بقعه متبرکه و بیش از سه هزار و ۱۴۰ رقبه موقوفات است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان