Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد با توجه به حساسیت موضوع، تصمیم نهایی در خصوص درمان سهراب مرادی پس از جمع بندی نظر متخصصان داخلی و متخصصان آلمان اتخاذ می‌شود. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در تشریح آخرین شرایط پیگیری درمان سهراب مرادی، قهرمان وزنه برداری المپیک و جهان، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان و رئیس محترم کمیته ملی المپیک، صبح امروز در جلسه‌ای با حضور صالحی امیری و مسئولان فدراسیون های پزشکی ورزشی و وزنه برداری، مقرر شد با توجه به حساسیت موضوع و اینکه در درجه اول سلامت جسمی سهراب مرادی و در وهله دوم بازگشت او به میدان ورزش به عنوان یک سرمایه ملی حائز اهمیت است، کمیسیون پزشکی با حضور متخصصان داخلی بار دیگر تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد سهراب مرادی جهت ویزیت به کشور آلمان نیز اعزام شود تا در نهایت با جمع بندی نظر متخصصان آلمان و متخصصان کشورمان تصمیم نهایی در خصوص چگونگی درمان این ورزشکار گرفته شود.

دکتر نوروزی یادآور شد: همان طور که پیشتر عنوان شد فدراسیون پزشکی ورزشی تا درمان کامل این قهرمان ارزنده در کنار او خواهد بود چرا که این رویه و خط مشی اصلی فدراسیون است که نه تنها ورزشکاران ملی که دیگر ورزشکاران سراسر کشور را که عضو کمیته خدمات درمانی این فدراسیون هستند، تحت پوشش خدمات خود دارد.

آخرین شرایط سهراب مرادی و علی‌حسینی از زبان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری مشترک با رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در آنکارا گفت: ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اشغالگران قدس) در دیوان بین‌ المللی دادگستری (ICJ) که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.

وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت: در دیدارهایی که در راستای سفرش به شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام داد، برخی کشورها درباره پرونده نسل‌ کشی آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل اعلام کردند که آماده موضع‌ گیری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تنها کشورهای نیکاراگوئه و کلمبیا درباره این پرونده موضع ملموسی اتخاذ کرده‌اند، تصریح کرد: ما نیز امروز نتایج ارزیابی‌ های خود را به رئیس جمهورمان ارائه کردیم و مایلم برای اولین بار مطابق با تصمیم سیاسی اتخاذ شده در اینجا اعلام کنم. ما به عنوان کشور ترکیه تصمیم گرفتیم به پرونده‌ای که آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل در دادگاه بین المللی دادگستری مطرح کرده است، بپیوندیم.

هاکان فیدان افزود: امیدواریم با این گام، روند پیش روی دیوان بین المللی دادگستری در مسیر درست پیش برود. همانطور که قبلا بیان کردم، کار ما روی این برنامه برای مدت بسیار طولانی ادامه دارد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: پس از اتخاذ این تصمیم سیاسی توسط رئیس جمهور و پس از اعلام آن به تمام دنیا، کار حقوقی خود را تکمیل خواهیم کرد. در همین حال، ما به همکاری با همه کشورهای دوست و متحد ادامه خواهیم داد تا در مورد این موضوع چه کارهای بیشتری می‌ توان انجام داد و کدام کشورها می‌ توانند بیشتر مراجعه کنند.

کد خبر 6094525

دیگر خبرها

  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری