Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:34:48 GMT

مراجعه ۱۲۳۰ نفر به کمیسیون پزشکی بنیاد شهید استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۵۰۳۹

مراجعه ۱۲۳۰ نفر به کمیسیون پزشکی بنیاد شهید استان همدان

به گزارش خبرنگار مهر، نسرین شعبانیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدامات کمیسیون پزشکی بنیاد شهید همدان عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی بنیاد شهید تعیین درصد جانبازی و مجروحیت رزمندگان است و هر سال چند کمیسیون پزشکی در این خصوص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۵ کمیسیون پزشکی برگزار و یک هزار و ۲۳۰ نفر از ایثارگران و جانبازان تحت بررسی قرار گرفتند و تعیین درصد شدند، اضافه کرد: برخی برای اولین بار به این کمیسیون مراجعه می‌کنند و در کمیسیون احراز شرکت کرده و یک سری هم به علت تشدید عوارض می‌توانند هر سه سال یک بار در کمیسیون پزشکی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانیان با بیان اینکه حدود ۷ درصد از مراجعان بار اولی هستند که تعیین درصد می‌شوند، عنوان کرد: بنیاد شهید در امور درمانی خرید خدمت انجام داده است.

ساخت نرم افزارهای چند رسانه‌ای برای شهدا

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز در این نشست با بیان اینکه از ابتدای شروع ساخت نرم افزارهای چند رسانه‌ای برای شهدا تاکنون ۱۵ نرم افزار را به جامعه عرضه کرده‌ایم، عنوان کرد: سعی شده از شهدای مطرح وکسانی که در حوزه‌های مختلف عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی نقش داشتند شروع کنیم کما اینکه برخی از این شهدا دارای جایگاه ملی هستند.

ابوالفضل خلیلی شهید حسین همدانی، شهید چیت سازیان، شهید طالبیان و شهید حاج رسول حیدری را از شهدای مطرح کشور عنوان کرد و با بیان اینکه برخی شهدا کمتر شناخته شده‌اند که موظف به شناساندن آنها هستیم، عنوان کرد: شناسان شهدا تنها به عهده بنیاد شهید نیست و مجموعه‌های فرهنگی دیگر نیز می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تهیه نرم افزارهای چند رسانه‌ای زندگینامه، وصیت نامه، مصاحبه با هم رزمان شهدا، خانواده شهدا و کتب منتشر شده در مورد شهید معرفی می‌شود، گفت: نسل جوان و دانشجو می‌توانند از این نرم‌افزارها استفاده کنند.

وی در خصوص برنامه پدران آسمانی نیز با بیان اینکه این کار یک اقدام مردمی است و فرزندان شهدا با تشکیل اکیپ‌های مختلف در شهرستان‌ها کار را انجام می‌دهند، گفت: بنیاد شهید تنها نقش نظارتی دارد.

خلیلی عنوان کرد: تا امروز نماینده به مجموعه بنیاد شهید معرفی نشده و منتظر اعلام نفرات هستیم تا برنامه پدران آسمانی را برگزار کنیم.

کد خبر 4564240

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید همدانی بنیاد شهید همدان علی چیت سازیان میترا شعبانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان