Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:47:55 GMT

با تاکید وزیر مرادی به آلمان می رود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۵۰۴۳

با تاکید وزیر مرادی به آلمان می رود

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد با توجه به حساسیت موضوع، تصمیم نهایی در خصوص درمان سهراب مرادی پس از جمع بندی نظر متخصصان داخلی و متخصصان آلمان اتخاذ می شود.

 به گزارش"ورزش سه" و به نقل از  سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در تشریح آخرین شرایط پیگیری درمان سهراب مرادی، قهرمان وزنه برداری المپیک و جهان، اظهار کرد:« با توجه به حساسیت موضوع و تاکید دکتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس محترم کمیته ملی المپیک، صبح امروز در جلسه ای با حضور دکتر صالحی امیری و مسئولان فدراسیون های پزشکی ورزشی و وزنه برداری، مقرر شد با توجه به حساسیت موضوع و اینکه در درجه اول سلامت جسمی سهراب مرادی و در وهله دوم بازگشت او به میدان ورزش به عنوان یک سرمایه ملی حائز اهمیت است، کمیسیون پزشکی با حضور متخصصان داخلی بار دیگر تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی افزود: «علاوه بر این مقرر شد سهراب مرادی جهت ویزیت به کشور آلمان نیز اعزام شود تا در نهایت با جمع بندی نظر متخصصان آلمان و متخصصان کشورمان تصمیم نهایی در خصوص چگونگی درمان این ورزشکار گرفته شود.»


دکتر نوروزی یادآور شد: «همان طور که پیشتر عنوان شد فدراسیون پزشکی ورزشی تا درمان کامل این قهرمان ارزنده در کنار او خواهد بود چرا که این رویه و خط مشی اصلی فدراسیون است که نه تنها ورزشکاران ملی که دیگر ورزشکاران سراسر کشور را که عضو کمیته خدمات درمانی این فدراسیون هستند، تحت پوشش خدمات خود دارد.»

 

وزنه برداری سهراب مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • سنگ کیسه صفرا: علل، علائم، درمان و افراد در معرض خطر
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • مطالعه یک ماده مغذی، مسیری برای درمان اختلالات مغزی!