Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به محدودیت ایجاد واحدهای تولیدی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری گفت: ایجاد شهرک‌های صنعتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در استان تهران همچون استان‌های سمنان، قم و البرز مستثنی شود. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مهرداد کتال محسنی صبح امروز در جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری استان تهران با اشاره به محدودیت ایجاد واحدهای تولیدی در شعاع 120 کیلومتری اظهار داشت: ممنوعیت فعالیت در شعاع 120 کیلومتری مصوبه هیئت دولت است و تنها محیط زیست متولی آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وقتی مسئله ممنوعیت استقرار مطرح می‌شود توسعه و ایجاد واحد جزو محدودیت شعاع قرار می‌گیرد.

معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر تداوم فعالیت واحدهای صنعتی به ویژه در شرایط اقتصاد کنونی افزود: هر چند نگاه ما نگاهی تعاملی است اما نمی‌توان فراتر از قانون عمل کرد و فعالیت واحدهای صنعتی باید  در چارچوب قانون صورت پذیرد.

محدودیت ایجاد صنایع در 120 کیلومتری تهران مشکل اساسی برای استان البرز استحمل و نقل شهرهای دارای فاصله 120 کیلومتری با تهران ساماندهی می‌شودمعاون استاندار تهران: فعالیت 5 شهرک صنعتی استان تهران تسهیل می‌شود

کتال محسنی تأکید کرد: همان‌طور که در استان‌های سمنان، قم و البرز شهرک‌های صنعتی از شعاع 120 کیلومتری مستثنی شدند بهتر است در مورد استان تهران نیز این مسئله به هیئت دولت ورود پیدا کند تا شهرک‌های صنعتی این استان نیز از این موضوع مستثنی شود.

در ادامه این جلسه محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ضمن استقبال از این پیشنهاد بر تهیه پیش‌نویس این پیشنهاد از سوی محیط زیست استان تهران تأکید کرد.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران

سد لتیان در جنوب شهر لواسان، در فاصله ۳۵ کیلومتری از شمال شرقی تهران و ۵ کیلومتری از بخش جاجرود قرار گرفته است. تابستان گذشته، خشک‌ترین تابستان ۵۰ سال اخیر بود اما بسیاری از کارشناسان امیدوار بودند که با فرا رسیدن سال آبی جدید، وضعیت بارش‌ها بهتر شود و با مشکل کم‌آبی مواجه نشویم اما چنین نشد و میانگین بارش‌ها از حد نرمال، کمتر بود.

وضعیت سد لتیان پیش از بارش‌های اخیر

دیگر خبرها

  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند