Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:53:36 GMT

سرپرست گروه تولیدات الف ویژه سیمافیلم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۵۳۱۱

سرپرست گروه تولیدات الف ویژه سیمافیلم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیما فیلم، حسین کرمی رئیس مرکز امور نمایشی سیما (سیما فیلم) در حکمی امیر بوالی مدیر گروه طرح و برنامه این مرکز را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست گروه تولیدات الف ویژه این مرکز نیز منصوب کرد.

در حکم رئیس سیما فیلم آورده شده است: «مرکز سیما فیلم به عنوان متولی امور نمایشی معاونت سیما در کنار وظایف جاری مکلف به تولید آثاری فاخر با کیفیت ماندگار و با تأثیری پایدار در داخل و خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این روی در کنار کوشش برای تأمین نیاز آنتن باید به تولیداتی اندیشید که بیرون از روال عادی است و می‌تواند به سیاقی هنرمندانه معارف و مقاصد انقلاب اسلامی را بازنمایی کند و راوی صادق معارف اسلامی و اندیشه‌های انقلابی باشد. از این روی از نامبرده انتظار دارم با دقتی تام و تمام در ساماندهی این جریان مهم کوشا باشید.»

کد خبر 4564258 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سیما فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم

سجاد اسحاقیان سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تولید نماهنگی جدید خبر داد و گفت: تلاوت آیات ٢٥٠ تا ٢٥٢ سوره مبارکه بقره بر اساس قطعه مشهور و ماندگار استاد مصطفی اسماعیل با سبکی جدید از تلاوت گروهی قرآن کریم با اجرای قاریان نوجوان گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم تولید شد.

سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم افزود: این همخوانی کاری از گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم است که جدیداً تولید و منتشر شده است.

وی بیان کرد: این اثر در مجموعه تخصصی صدا و تصویربرداری آن در استودیو قرآنی تسنیم اصفهان صورت گرفته است.

این نماهنگ در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6091807 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم