Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملایر اظهار کرد: استان همدان به عنوان یک استان پیشرو در وزرات ورزش وجوانان تعریف شده است که امیدواریم با ادامه این روند جایگاه استان را حفظ کنیم.

وی یکی از مهمترین سیاستها در راستای حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: جوانان در این حوزه خوش درخشیدند و توانایی خود را ثابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جهانشیردر پایان از بانک های عامل خصوصا صندوق کارآفرینی امید در حوزه ارائه تسهیلات تشکر کرد و این همکاری را بسیار تاثیر گذار دانست.

فرماندار ویژه ملایر نیز در این نشست اظهار داشت: وجود جوانان در هر کشور یک نعمت بزرگ از جانب خداوند است و باعث پویایی و تحرک بیشتر جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر یک شهرستان فرهنگی است که جوانان بسیاری نیز در این زمینه فعالیت دارند و باید از این ظرفیت بتوانیم به‌درستی استفاده نماییم.

باب الله فتحی با بیان اینکه در این دولت شاهد شکوفایی در حوزه جوانان بودیم افزود: در دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه ای برای جوانان در نظر گرفته شد و شاهد حضور جوانان در پست های مدیریتی بودیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان استفاده از ظرفیت جامعه فرماندار برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مشترک برخی اعضای ستاد انتخابات این حزب با برخی راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ضمن تاکید بر تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای اصلاح امور و تقویت هرگونه تصمیمات بر سر رفع مشکلات جامعه از تعیین ۱۶ کاندید مورد حمایت این حزب در انتخابات دور دوم حوزه تهران خبرداد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی نامزدهای مورد نظراین تشکل را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای علی طهرانی مقدم

۲- آقای پیمان فلسفی

۳- سرکارخانم سمیه گلپور

۴- آقای مهدی شریفیان

۵- آقای احمد نادری

۶- آقای غلامحسین رضوانی

۷- آقای علی اصغرپورمحمدی

۸- آقای سیدنظام الدین موسوی

۹- آقای مجتبی زارعی

۱۰- سرکار خانم فاطمه قاسمپور

۱۱- آقای علیرضا سلیمی

۱۲- آقای ابوالقاسم جراره

۱۳- آقای محمد سراج

۱۴- آقای مرتضی محمودی

۱۵- آقای حسن خجسته باقرزاده

۱۶- سرکار خانم سمیه رفیعی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902310

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان