Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:44:08 GMT

توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور جزو الویت است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۵۳۷۴

توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور جزو الویت است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه هفت استان کشورمان امسال از زائران راهیان نور پذیرایی می‌کنند، گفت: اکثریت قریب به اتفاق مخاطبین امروز ما در راهیان نور جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج توضیح داد: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در تداوم دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه مرکزی راهیان نور با تمام ظرفیت با رویکرد مردم محوری بستر و زمینه‌ها را فراهم کرده است تا مردم خود راهیان نور را مدیریت کنند.


وی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از راهیان نور اصل کار ما است، ادامه داد: تداوم، پرهیز از تحریف و کار نو سه توصیه رهبری به دست اندرکاران راهیان نور است. مخاطبین ما جوانان و نوجوانان هستند و حضور آنها در هفت استان میزبان زائران راهیان نور تأیید کننده این موضوع است. طرح اعتلای راهیان نور، اجرای طرح رصد و پایش و توسعه و توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور از جمله این اقدامات است که الحمدالله امسال امنیت و ایمنی راهیان نور بیشتر از گذشته است.

وی با بیان اینکه در ٨ سال دفاع مقدس مصادیق وحدت ملی و روحیه ایثارگری را دیدیم، خاطرنشان کرد: راهیان نور که تداوم دفاع مقدس است، امروز محور وحدت و همدلی است که وصیت شهدا بوده است. امسال بیش از ١٢ استان برای راهیان نور با خودروهای شخصی ساماندهی شده‌اند. اردوهای ترکیبی و تلفیقی نیز برای نخستین بار صورت می‌گیرد که بخشی از زائران در استان کرمانشاه علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی، در فعالیت‌های عمرانی مناطق نیز حضور خواهند یافت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به هدف گذاری برای اقشار خاص و تخصصی افزود: راهیان نور دریایی بسترها را فراهم کرده‌ایم تا دانشجویان و جامعه نخبگانی کشور از اقدامات انجام گرفته شده در دوران دفاع مقدس در دریا آگاه شوند. دختران انقلاب و اقشار خاصی مانند کاروان بیماران اوتیسم از جمله این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار زائران، خدمات اجتماعی و کارهای جهادی مورد توجه قرار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های محوری قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به جوانان است که برای اولین بار در منطقه عملیاتی «دارخوین» قریب به ١٢٠٠ نفر از زائرین در مراسم اعتکاف حضور خواهند یافت. قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج به عنوان دستگاهی که نگاهش به مردم است، زمینه را برای حضور مردم در راهیان نور فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقشار خاص امنيت اوتيسم دانشجويان دفاع مقدس راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: در بحث مبارزه با سرقت حضور پلیس در سطح شهر بایستی با آمادگی، هوشیاری و اشراف کامل باشد تا تحرک از مجرم و مخلان نظم و امنیت سلب شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار محمدعلی نوری‌نژاد با ورود به شیراز و در جمع فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی استان فارس، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه  کارکنان فراجا در ماموریت‌های مختلف، اظهار داشت: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و زمانی محقق می‌شود که رضایت کامل شهروندان را در پی داشته باشد.

وی افزود: در استان فارس اتحاد و همدلی خیلی خوبی بین فرمانده و  مجموعه تحت امر وجود داشته  و سردار "حبیبی" شخصا خودش در صحنه‌ها حضور دارد و این باعث می‌شود که در همه ماموریت‌ها موفق باشند و این موضوع باعث قوت قلب دیگر کارکنان نیز می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ما باید در زمینه مبارزه با سرقت از ظرفیت دیگر سازمان‌ها نیز استفاده کنیم، تصریح کرد: روند رو به رشد کشفیات در کل کشور الحمدالله  محسوس است که جای تقدیر دارد.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه اصلی ترین عامل برای موفقیت در ماموریت‌ها، اشراف اطلاعاتی است، عنوان داشت: امیدوارم وقوع سرقت سیر نزولی طی کند ولی در صورت وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ما باید با قاطعیت در صحنه حاضر شویم و نسبت به دستگیری فرد مجرم سریعا اقدام کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه حفظ صحنه جرم و کشف آن یکی از موثرترین موارد در کشف وقوع است، خاطر نشان کرد: در وقوع سرقت‌ها معتادان نقش زیادی دارند که پلیس  باید همانند گذشته  آنان را جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه در جهت سلب تحرک مجرمان پابند الکترونیکی کار پیشگیرانه دارد، تصریح کرد: پابند الکترونیکی در بازدارندگی موثر است و باعث کاهش سرقت نیز می‌شود.

گفتنی است در پایان رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب در فارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است