Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی

سلام‌علیکم

 

انتصاب شایسته جنابعالی به «ریاست قوه قضائیه» و با حکم مبارک، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که بیانگر شایستگی، کارآمدی و توانمندی‌های سرشار و نافذ علمی و عملی آن برادر ارجمند است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک درایت، تدبیر و اشراف حضرت‌عالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای ارزشمند و گران‌بها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خواهد بود.

از درگاه حضرت حق، بهروزی، عزت و دوام توفیقات جنابعالی در این سنگر مهم طلب می‌کنم و امید است در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در سایه علم و فقاهت و تجربه گران‌قدرتان شاهد پیشرفت‌های زیبنده نظام جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه پلیس مواد مخدر مومنی ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز