Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:24:07 GMT

توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور جزو اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۵۴۴۲

توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور جزو اولویت است

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه هفت استان کشورمان امسال از زائران راهیان نور پذیرایی می‌کنند، گفت: اکثریت قریب به اتفاق مخاطبین امروز ما در راهیان نور جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج توضیح داد: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در تداوم دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه مرکزی راهیان نور با تمام ظرفیت با رویکرد مردم محوری بستر و زمینه‌ها را فراهم کرده است تا مردم خود راهیان نور را مدیریت کنند.


وی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از راهیان نور اصل کار ما است، ادامه داد: تداوم، پرهیز از تحریف و کار نو سه توصیه رهبری به دست اندرکاران راهیان نور است. مخاطبین ما جوانان و نوجوانان هستند و حضور آنها در هفت استان میزبان زائران راهیان نور تأیید کننده این موضوع است. طرح اعتلای راهیان نور، اجرای طرح رصد و پایش و توسعه و توجه به مسائل ایمنی و امنیت راهیان نور از جمله این اقدامات است که الحمدالله امسال امنیت و ایمنی راهیان نور بیشتر از گذشته است.

وی با بیان اینکه در ٨ سال دفاع مقدس مصادیق وحدت ملی و روحیه ایثارگری را دیدیم، خاطرنشان کرد: راهیان نور که تداوم دفاع مقدس است، امروز محور وحدت و همدلی است که وصیت شهدا بوده است. امسال بیش از ١٢ استان برای راهیان نور با خودروهای شخصی ساماندهی شده‌اند. اردوهای ترکیبی و تلفیقی نیز برای نخستین بار صورت می‌گیرد که بخشی از زائران در استان کرمانشاه علاوه بر حضور در مناطق عملیاتی، در فعالیت‌های عمرانی مناطق نیز حضور خواهند یافت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به هدف گذاری برای اقشار خاص و تخصصی افزود: راهیان نور دریایی بسترها را فراهم کرده‌ایم تا دانشجویان و جامعه نخبگانی کشور از اقدامات انجام گرفته شده در دوران دفاع مقدس در دریا آگاه شوند. دختران انقلاب و اقشار خاصی مانند کاروان بیماران اوتیسم از جمله این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار زائران، خدمات اجتماعی و کارهای جهادی مورد توجه قرار دارد، گفت: یکی از برنامه‌های محوری قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به جوانان است که برای اولین بار در منطقه عملیاتی «دارخوین» قریب به ١٢٠٠ نفر از زائرین در مراسم اعتکاف حضور خواهند یافت. قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج به عنوان دستگاهی که نگاهش به مردم است، زمینه را برای حضور مردم در راهیان نور فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقشار خاص امنيت اوتيسم دانشجويان دفاع مقدس راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

مردم انقلابی قم در این مراسم یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و با پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام وداع کردند.

در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا و خادمان مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095416

دیگر خبرها

  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است