Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل گزارش سرقت‌های سریالی از صندوق عقب خودرو‌های پژو و پراید در محدوده خیابان پیروزی به پلیس اعلام شد.

با شروع تحقیقات پلیسی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت صادر و کارآگاهان موفق به شناسایی چهره یک مرد جوان شدند.

از آنجایی که احتمال می‌رفت عامل این سرقت‌ها دزدی سابقه دار باشد کارآگاهان به سراغ آلبوم متهمان اداره آگاهی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازبینی تصویر متهمان، کارآگاهان دریافتند او مجرمی سابقه دار به نام پرهام است.

بیشتر بخوانید؛ کلاهبرداران اینترنتی سه میلیون تومان از زن یزدی دزدیدند

کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه پرهام به کمین نشسته و زمانی که پسر جوان قصد ورود به مخفیگاهش را داشت او را دستگیر کردند. در بازجویی‌ها نیز متهم به سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو به همراهی یک دختر فراری اعتراف کرد.

بدین ترتیب مدرس، دادیار شعبه ۴ دادسرای ویژه سرقت پسر جوان را برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داد وتحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه دارد.

گفتگو با متهم

۲۵ سال دارد، ۷ سال است که سرقت می‌کند و به خاطر همین جرم به دام مأموران قانون گرفتار شده است. پسر جوان درباره جزئیات سرقت هایش گفت: سرقت‌های من اصول و قاعده داشت به همین راحتی نبود. من آموزش دیده‌ام و کارهایم حساب و کتاب دارد. تخصص من به قدری بالاست که می‌توانم در ۱۰ ثانیه از صندوق عقب خودرو سرقت کنم.

آموزش دیده‌ای؟

بله. ۷ سال قبل یک روز بیکار و بی‌پول در پارک نشسته بودم. آنقدر وضع مالی‌ام بد بود که حتی نمی‌توانستم برای دخترخاله‌ام که نامزدم بود کادو بخرم. پسر جوانی به سراغم آمد و خیلی زود سر صحبت را با من باز کرد. وقتی سفره دلم را برایش باز کردم او به من پیشنهاد داد که سرقت کنم. قرار شد او به من آموزش سرقت بدهد و در مقابل من هر چیزی سرقت می‌کردم بخشی از آن را به پسر جوان می‌دادم. ۶ ماه طول کشید تا آموزش دیدم و در این میان هم هر چه سرقت می‌کردم بخشی را به مربی‌ام می‌دادم و باقی آن را هم می‌فروختم و خرج می‌کردم و برای دختر خاله‌ام کادو می‌خریدم. اما او از ماجرای سرقت‌ها با خبر شد و نامزدی را به هم زد. می‌گفت: نمی‌تواند با یک دزد زندگی کند و پول من حرام است. شرط گذاشت تا وقتی دزدی را ترک نکرده‌ام سراغش نروم.

تو هم قبول کردی؟

نه. برای این‌که معتاد به سرقت شده بودم و فکر می‌کردم می‌توانم با این پول‌های دزدی برای خودم کار و کاسبی خوبی راه بیندازم.

سرقت‌ها را به تنهایی انجام می‌دادی؟

من هم تکرو هستم هم با گروه کار می‌کنم. سال ۹۵ که به زندان افتادم بعد از یک سال حبس آزاد شدم. همان موقع‌ها بود که در پاتوقمان با یک دختر فراری به نام نیوشا آشنا شدم. نیوشا اعتیاد داشت و با گروهی کار می‌کرد که آن‌ها تخصصشان سرقت داخل خودرو بود. بعد از مدتی رابطه من و نیوشا صمیمی‌تر شد و درنهایت قرار شد باهم کار کنیم. به سراغ هر ماشینی که می‌رفتیم من صندوق آن را می‌زدم و نیوشا لوازم داخل آن را سرقت می‌کرد.

چه خودرو‌هایی را سرقت می‌کردی؟

تخصص من فقط پژو و پراید است.

چرا فقط در محدوده خیابان پیروزی سرقت می‌کردی؟

من وسیله نقلیه ندارم. برای همین مجبور بودم در محدوده محل زندگی‌ام سرقت کنم.

از این سرقت‌ها چقدر گیرت می‌آمد؟

متفاوت بود. یکبار صندوق خودرویی را زدم که داخل آن یک ساک قرار داشت. داخل ساک هم جعبه جواهرات بود. اما به‌طور کل خود جعبه ابزار که در بیشتر ماشین‌ها هست را ۵۰ هزار تومان می‌فروشم. لاستیک‌های زاپاس را ۱۰۰ هزار تومان و تجهیزات ضبط را هم ۱۰۰ هزار تومان می‌فروشم.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس