Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زنجان با اشاره به اینکه بهشت زهرای زنجان افتتاح شده و همه تمهیدات برای دفن اموات در این محل انجام شده است گفت: با تکمیل این پروژه دفن اموات در مزار بالا و پایین زنجان از سال آینده ممنوع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; مسیح‌اله معصومی امروز در نشست خبری با اصحابه رسانه با اشاره به اینکه شهرداری زنجان برخلاف مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی سال موفقی را پشت سر گذاشته است اظهار کرد: این موفقیت‌ها  با همراهی خوب مدیران استانی با مجموعه شهرداری به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در شکل گیری و اجرای برخی از پروژه‌ها مجموعه استانداری، راه و شهریازی و اعضای شورا همراهی خوبی داشتند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه به فرض اگر ما اخلاف نظرهایی در شورای داشته باشیم و این یک چیز طبیعی برای یک جمع است ولی در پروژه‌های اعضای شورای شهر همراهی خوبی داشتند افزود: در سطح استان نیز در برخی مواقع  با برخی از دستگاه‌ها اختلاف نظر داریم ولی دستگاه‌ها در شکل‌گیری پروژه‌های نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌ سبزه میدان و روند اجرای آن بیان کرد: پروژه سبزه میدان به لحاظ مراحل اداری کاملا منطبق با قانون و ضوابط اجرا شده است و در تمام مصوبات آن ضوابط قانونی طی شده است.

معصومی با اشاره به افزایش مناطق زنجان به 4 منطقه افزود: در حال حاضر تعداد مناطق شهری زنجان به 4 منطقه افزایش یافته که این کار باعث توزیع عادلانه خدمات در مناطق شهری زنجان می‌شود.

وی عنوان کرد: صدور پروانه، توزیع عادلانه خدمات، کنترل ساخت و سازها، جلوگیری از سد معبر و غیره از مزایای افزایش تعداد مناطق شهری زنجان به 4 منطقه بوده که این اقدمات با افزایش تعداد مناطق شهری با دقت بیشتری نیز انجام می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به دو برابر شدن بودجه شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: همیشه در بحث بودجه از نرم کشوری عقب بودیم و بودجه شهرداری زنجان برای هر شخص تنها 500 هزار تومان بود که در حال حاضر به میانگین کشوری نزدیک شدیم و این رقم به 900 هزار تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در زنجان افزود: این پروژه در 56 کیلومتر با رقم اعتباری زیر 20 میلیارد تومان با شرکت ایرانسلی به صورت مشارکتی انجام می‌شود.

معصومی عنوان کرد: ارزش این پروژه این است که ما به سمت شهر هوشمند حرکت می‌کنیم و نگاهمان نگاه هوشمندی است.

وی با اشاره به نصب المانهای شهری در سطح شهر زنجان بیان کرد: 50 المان نوروزی در مناطق مختلف شهر زنجان نصب شده است.

شهردار زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی بازگشایی محور پادگان در دهه فجر امسال بیان کرد: این طرح با اعتبار حدود 7 تا 8 میلیارد تومان اجرا می‌شود و نکته حائر اهمیت این است که با اجرای این طرح گره بزرگی از مشکلات ترافیکی زنجان برطرف می‌شود.

وی همچنین به افتتاح پروژه گلخانه مرکزی در زنجان عنوان کرد: این مرکز چند کار را همزمان انجام می‌دهد اولا این گلخانه مرکز تحقیقات گل و گیاه است و در این مرکز شیوه کشت و نحوه آبدهی و گونه گل و درخت کاشته شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معصومی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه در خرید گل و گیاه خودکفا شدیم افزود: با این پروژه از سال آینده از هزینه بیشتر در بخش گل و گیاه صرفه جویی می‌شود که سالانه بالغ بر 2.5 میلیارد تومان بوده و با فروش گل و گیاه منبا درآمدی نیز برای شهرداری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بحث پلاک کوبی درختان سطح شهر زنجان افزود: درختان این شهر تاراج می‌شد متوجه نمی‌شدیم و با اجرای طرح پلاک کوبی درختان مشخصات درختان سطح شهر زنجان ثبت شده و با اجرای این طرح از بریده شده درختان سطح شهر جلوگیری می‌شود.

شهردار زنجان عنوان کرد: همچنین شهرداری زنجان در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در طول 40 سال انقلاب به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های شهرداری زنجان در سال آینده بیان کرد: اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی از برنامه‌های شهرداری زنجان بود که این پروژه در سال آینده اجرا می‌شود.

معصومی عنوان کرد: وضعیت خطوط اتوبوسرانی زنجان قابل قبول نیست و باید سامانه اتوبوسرانی کاملا اجرا شود و باید تغییر تحولات جدی در این حوزه صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال آینده دفن اموات در مزار پایین و بالای زنجان ممنوع خواهد شد بیان کرد: بهشت زهرای زنجان در دهه فجر افتتاح شد و همه تمهیداتی که برای دفن اموات در محل انجام شده است.

شهردار زنجان با اشاره به ایجاد اتوبوس گردشگری در زنجان بیان کرد: این اتوبوس در چند روز آینده در زنجان فعال خواهد شد و برای گردشگران خدمات رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تامین بخشی از تجهیزات آتش نشانی زنجان عنوان کرد: بخشی از تجهیزات انفرادی آتشنشانان زنجان با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان خریداری شد.

معصومی همچنین با اشاره به پروژه پل غیرهمسطح گلشهر کاظمیه عنوان کرد: این پروژه از پروژه‌های افتخار آمیز شهرداری بوده و که قبل از زمان‌بندی اعلام شده نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه