Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:27:33 GMT

ترابی خودش تعادل نداشت و اصلا پنالتی نبود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۶۳۴۰

ترابی خودش تعادل نداشت و اصلا پنالتی نبود

دروازه‌بان تیم نساجی مازندران می‌گوید که در آن صحنه جنجالی با ترابی برخوردی نداشته و اصلا خطا پنالتی انجام نداده است.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  محمدامین رضایی گلر تیم نساجی لحظات پر فراز و نشیبی را در بازی برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت. از دفع دو موقعیت عالی شاگردان برانکو تا برخورد جنجالی با مهدی ترابی در محوطه جریمه که موجب مصدومیت زانوی این بازیکن شد؛ برخوردی که گویا باعث مصدومیت بازیکن جوان نساجی هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص این دیدار و کسب نتیجه تساوی از سرخپوشان پایتخت گفت: بازی خوبی بود، حیف شد که نتوانستیم مثل هفته گذشته نتیجه بازی را حفظ کنیم، در کل خیلی تلاش کردیم و بچه‌ها زحمت کشیدند تا یک امتیاز مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس به دست بیاوریم. بازی بسیار سنگینی بود اما نمایش خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نتیجه تساوی برقرار شد. پرسپولیس در نیمه اول تنها دو موقعیت داشت که من ضربه بشار رسن و سعید کریمی را دفع کردم. زمان گل هم می‌توانستم توپ را قطع کنم اما زمین خیس بود و به همین دلیل سرعت توپ چند برابر شد و سروش رفیعی هم با استفاده از این موقعیت گل مساوی را به ثمر رساند.


رضایی در خصوص صحنه جنجالی‌اش با مهدی ترابی در نیمه دوم و زخم شدن زانو این بازیکن گفت: سرعت ترابی به قدری زیاد بود که با دست باز به سمت توپ رفتم و فقط چشمانم را بستم. ترسیده بودم چرا که سرعت زیادی داشتیم و متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد. زانو و مچ من ورم دارد و برخورد خطرناکی داشتیم. شنیدم بازی بعدی مقابل السد را از دست داده است. به همین دلیل می‌خواستم به او زنگ بزنم که تیمشان در جاده مانده بود و نتوانستم ارتباطات برقرار کنم. علیرضا بیرانوند هم در صحبتی که داشت گفت این صحنه پنالتی نبود. دوربین‌ها هم که نشان دادند احمد عبدالله زاده با او برخورد آنچنانی نداشت و ترابی خودش سرعت زیاد داشت که سُر خورد و تعادل ما به هم خورد تا برخورد بدی داشته باشیم. مچ پا و زانوی من با شدت به ترابی خورد و از دیشب تا الان درد شدیدی دارم. برخورد عبدالله زاده خیلی ساده بود و نیرویی به ترابی وارد نشد که بخواهد به زمین بخورد.


دروازه‌بان تیم نساجی درباره دیگر صحنه مشکوک محوطه جریمه که توپ به دستان گولیسیانی برخورد کرد گفت: من اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی رخ داده و به همین قضاوتی انجام نمی‌دهم و در مورد آن صحبت نمی‌کنم.


وی در مورد جدال با استقلال تهران نیز گفت: بازی به مراتب سخت‌تری نسبت به پرسپولیس مقابل استقلال داریم. این تیم روی نوار نتیجه گیری قرار دارد و فرمشان بسیار خوب است. خط حمله بسیار خوبی دارند و تقریبا منشا، پاتوسی و ایسما از ستاره‌های استقلال محسوب می‌شوند. اما ما هم بسیار امیدوار هستیم برنامه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و با کسب نتیجه مناسب از شخصیت خوب نساجی پرده برداشته و هواداران پرشورمان را خوشحال کنیم.

پرسپولیس تهران نساجی مازندران مهدی ترابی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نساجی مازندران مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم