Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@09:52:39 GMT

داور جدال انتقامی پرسپولیس-السد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۶۳۵۶

داور جدال انتقامی پرسپولیس-السد مشخص شد

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا داور اهل کره‌جنوبی را برای قضاوت بازی تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیم دونگین از کره‌جنوبی داور بازی تیم‌های السد و پرسپولیس خواهد بود. 2 هموطنش شامل پارک سانگون و کیم دایونگ کمک‌ داوران اول و دوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور چهارم این بازی نیز علیم عاریفوف از ازبکستان است.

السد و پرسپولیس در هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:15 روز سه‌شنبه 21 اسفند در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. السد در بازی نخست خود در جده با نتیجه 2 بر صفر مغلوب الاهلی شد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک - یک بسنده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس و السد کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال آسیا دیدار پرسپولیس و السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد