Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: 20 یادمان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان آماده میزبانی از زائران و کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد اطلاع رسانی راهیان نور سردار ابوالفضل مسجدی در آبادان افزود: در یادمان ها دفاع مقدس خوزستان 61 راوی استقراری آموزش دیده از سوی سپاه و بسیج، در زمان ایام تعطیلات نوروز، رشادت های رزم دوران دفاع مقدس را برای زائران راهیان نور بازگو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: راویان دفاع مقدس از تاریخ 10 اسفند به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده و تا 15 فروردین برای زائران و کاروان های راهیان نور روایتگری می کنند.
وی گفت: راویان دفاع مقدس در طول سال توسط سپاه های استانی، دوره های آموزشی روایتگری دفاع مقدس را گذرانده، و 19 دی امسال، همایشی با حضور راویان دفاع مقدس در تهران برگزار شد تا کارگاه آموزشی برای این افراد برگزار شود.
سردار مسجدی بیان کرد: سه یادمان هشت سال دفاع مقدس در اختیار ارتش جمهوری اسلامی، یک یادمان در اختیار نیروی انتظامی و بقیه یادمان ها در اختیار سپاه و بسیج است.
3015/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي يادمان هاي دفاع مقدس يادمان هاي خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد