Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@08:02:43 GMT

عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در کودکی +دستخط

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۶۷۶۳

عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در کودکی +دستخط

خبرگزاری فارس: کتاب ۴۲۴ صفحه‌ای «خون دلی که لعل شد» به همت محمّدعلی آذرشب گردآوری شده است. این کتاب ترجمه فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» زندگینامه رهبر معظّم انقلاب است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و روانه‎ بازار نشر شد.

کتاب حاضر شامل بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب بویژه جوانان عزیز با فجایع رژیم منحوس پهلوی، و همچنین سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل، پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصویر طرح جلد کتاب «خون دلی که لعل شد» به این اثر روحی متفاوت و متمایز نسبت به سایر آثار مشابه بخشیده است. در روی جلد، چهره‌ی ایام زندان رهبر انقلاب به تصویر کشیده شده و در پشت جلد، عکس دیده نشده‌ای از معظّمٌ‌له و فرزندشان مصطفی به همراه دستخط ایشان درباره‌ی این عکس آورده شده است.

متن دستخط معظم له پشت عکس: «عکاسی که تازه دکان باز کرده است، دو روز قبل که دست مصطفی در دست عبور می‌کردم، خواهش کرد که برای تبرک و تیمن عکسم را بردارد، قیافه ظاهرالصلاح و حق به جانب اینجانب در این خواهش تمام موثر بوده است؛ «الهم اجعلنی کما یظنون»، ... صراحی می‌کشم پنهان و مردم دفتر انگارند. مصطفی در این ایام که عشراول ذیحجه ۱۳۸۹ است تازه به پنجمین سال وارد شده، جعله الله ذخرالدیننا و دنیانا و قرة عین لنا فی الاولی و الاخرة. آمین رب العالمین».

منبع: فردا

کلیدواژه: کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب کودکی رهبر انقلاب عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود