Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نزدیک به  یک هزار و ۲۰۰ دانشجو  در اواخر اسفند  به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، در این راستا ۸۰ درصد از کارها انجام شده است. ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، سرهنگ محسن گلشن‌زاده در حاشیه نشست خبری اردوهای راهیان نور در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از اردیبهشت هرسال آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه دارد،  این دوره‌ها در چهار مرحله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نخستین مرحله، اعزام افراد به غرب تحتد عنوان  اردوی راهیان نور عمومیاست که از اوایل اردیبهشت ماه هرسال آغاز  و تا ابتدای شهریور ماه  همان سال بادامه دارد، مرحله بعدی اردوی دانش‌آموزی است  که از 15 مهر تا پایان بهمن ادامه پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد:  امسال  با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه بوده‌ایم و پنج هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان برادر و خواهر را به مناطق عملیاتی  اعزام کرده‌ایم، مرحله بعد اردوی دانشجویی است که بعد از اردوهای دانش‌آموزی آغاز می‌شود،  تقریبا 80 درصد اقدامات  انجام و نزدیک به  یک هزار و 200 دانشجو  در اواخر اسفند  به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، آخرین دوره اردویی  نیز اردوی عمومی مرحله دوم بوده که از 24 اسفند ماه  شروع و تا پایان فروردین  ادامه دارد.

برنامه‌های معراج شهدای اهواز برای کاروان‌های راهیان نورجزئیات اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور اعلام شدبیش از 35 هزار زائر از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام می‌شوند

گلشن‌زاده بیان کرد: امسال پنج هزار و 500 نفر  ثبت نامی داشتم،  هر سال حدود سه هزار نفر داوطلب خودجوش داشته که ترکیب آنها برای اردوی راهیان نور عمومی بیش از 11 هزار نفر می‌شود.

وی عنوان کرد: تدارکات لازم برای اردوهای راهیان نور دیده شده، اردوی مخصوص اساتید دانشگاه‌ها نخبگان نیز داریم که  240 نفر بوده که به سمت بوشهر رفته و از سازمان انرژی هسته‌ای، اسکله‌های دوران دفاع مقدس و سایر موارد دیدن می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: مناطق عملیاتی راهیان عمومی گسترده بوده و مناطق مختلفی را می‌بینند، خودجوش‌ها خود با وسیله شخصی به صورت خانوادگی اعزام شده، مکان نیز برای آنها در نظر گرفته شده غذا نیز با قیمت تمام شده در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام

پارسا علیان در ماده کانوی جوانان پسر و حنانه حاجی پور در ماده کانوی جوانان دختر، در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام شرکت کردند.

این اردو از عصر روز ۱۲ اردیبهشت در دریاچه مجموعه ورزش آزادی تهران آغاز شده و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت

در روز پایانی اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام از نفرات حاضرتست انتخابی گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز