Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@11:31:27 GMT

امام جمعه نه لودر دارد نه کمیسیون ماده صد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۶۸۲۳

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام لواسانی، امام جمعه لواسان گفت: یک تذکر درباره شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد و مردم را از نام امام‌جمعه مرعوب می‌کنند که امام جمعه گفته خانه شما را خراب کنیم و ساختمان‌های مردم را ویران کنیم. این حرف‌های سخیف چیست؟ امام جمعه نه لودر دارد و نه بولدوزر و نه کمیسیون ماده صد دارد و نه پلیس ساختمان و نه معاون شهرسازی که باید مقررات را رعایت کند، بنابراین کلاً نمی‌تواند در روند کار دخالت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این‌ها وظیفه شهرداری و شورای شهر است و ربطی به ما ندارد، که یک روز از در سوزن تو می‌آیند و یک روز از در دروازه تو نمی‌آیند. بنده به شورای شهر و شهردار تذکر می‌دهم. مراقب باشند مردم را اذیت نکنند، خط قرمز ما مردم هستند، آنان زیرمجموعه خود را توجیه کنند که نارضایت‌تراشی عملی ضدانقلابی است و خدا هم برهمه ما احاطه دارد.

منبع: آرمان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟