Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:06:15 GMT

پشت پرده خط خوردن ایسکو از فهرست رئال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۷۳۳۶

پشت پرده خط خوردن ایسکو از فهرست رئال

ایسکو امروز هم از فهرست رئال مادرید خط خورد و بازی مقابل وایادولید را از خانه تماشا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در ورزشگاه خوزه سوریا بازی حساسی مقابل وایادولید پیش رو دارد. حساس از این جهت که هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند حتی رتبه سوم این تیم را با خطر مواجه سازد و رئال برای حفظ غرور و وجهه خود نیز باید از بازی امشب با سه امتیاز خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روز گذشته سانتیاگو سولاری که احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت رئال خواهد نشست، در کنفرانس خبری خود به ایسکو تاخت و او را فاقد فرم لازم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی عنوان کرد. ایسکو که از فهرست بازی با آژاکس خط خورده بود، حاضر نشد با سایر بازیکنان به ورزشگاه برنابئو برود و روانه منزل شد. او البته به خاطر این حرکت، از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد اما بر اختلافاتش با سولاری بیش از گذشته افزود. سرمربی آرژانتینی به نظر تا روزی که در رئال حاضر است، قصد استفاده از ایسکو را ندارد.

طبق ادعای مارکا، دلیل اصلی خط خوردن ایسکو از فهرست رئال مادرید برابر وایادولید تصمیم کمیته انضباطی باشگاه بوده است و این بار سولاری نقشی در این قضیه نداشته است.

پس از اینکه سولاری طبق روال معمول به مسئولان باشگاه اطلاع داد که ایسکو پس از خط خوردن از فهرست بازی با آژاکس به برنابئو نیامده است، طبق قانون، باشگاه او را با جریمه انضباطی مواجه کرده و ایسکو حتی اگر سولاری هم قصد استفاده از او را داشت امشب نمی توانست برابر وایادولید به میدان برود.

بی شک ایسکو اولین نفری است که از برکناری سولاری خوشحال خواهد شد و بی صبرانه منتظر اعلام رسمی باشگاه در این زمینه است.

 

رئال مادرید سانتیاگو سولاری ایسکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سانتیاگو سولاری ایسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!