Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مجد بعدازظهر یک‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن اشاره به‌ضرورت در دستور کار قرار دادن اقدامات ویژه در حوزه مواد مخدر، گفت: امروز باید به جوانان درباره مسائل مرتبط با سوءمصرف مواد مخدر هشدار داد که یکی از راه‌های این امر برگزاری نشست‌های تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان همواره استفاده از توانمندی دانشگاه‌ها درزمینهٔ کاهش سوءمصرف مواد مخدر و هشدار به جوانان مورد تأکید بوده است.

فرماندار دامغان بابیان اینکه اهتمام دانشگاه‌های شهرستان با همراهی مؤثران و متخصصان در یک سال گذشته باعث تولید نزدیک به ۴۰ مقاله، پایان‌نامه و تحقیق درباره مواد مخدر شده است، گفت: این امر نشان از توانمندی خوب جامعه علمی شهرستان در زمینه مبارزه با اعتیاد دارد.

مجد در دیگر بخش سخنان خود تاکید کرد: این شهرستان از موقعیت استراتژیک جغرافیایی ویژه ای در کریدور شمال-جنوب و شرق-غرب بهره می‌برد که علاوه بر وجود فرصت‌های فراوان برخی تهدیدات نظیر عبور مواد مخدر از منطقه را به همراه دارد.

وی افزود: جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، یکی از جلسات مهم در شهرستان است که با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها به شکل مستمر دنبال می‌شود لذا از تمام دستگاه‌های ذی ربط با این ستاد در درون شهرستان دامغان می‌خواهیم تا نسبت به اجرای مصوبات این شورا اهتمام بیشتری داشته باشند.

فرماندار دامغان گفت: برگزاری جلسات آموزشی، کارگاه‌های توانمندسازی، جشنواره‌ها و… از جمله برنامه‌های انجام شده در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر و اعتیاد است.

مجد گفت: با توجه به تأکیدات وزارت کشور مبنی بر مردمی شدن فعالیت‌ها، تلاش بر این بوده است که از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌ها نهایت بهره را ببریم.

کد خبر 4564411

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند