Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:49:20 GMT

ذوب آهن امیدوار به حمایت ایرانیان دبی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۷۹۷۵

ذوب آهن امیدوار به حمایت ایرانیان دبی

باشگاه ذوب آهن امیدوار است ایرانیان ساکن دبی حامی این تیم در مقابل النصر باشند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در دومین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه 20 اسفندماه از ساعت 19:45 دقیقه به وقت محلی دبی میهمان النصر عربستان خواهد بود.

 

حضور ایرانیان ساکن دبی در ورزشگاه آل مکتوم محل برگزاری مسابقه؛ پیام آور حمایت آنها به عنوان یار دوازدهم تیم ذوب آهن در دیدار مقابل النصر عربستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در اولین دیدار خود در فولادشهر مقابل الزورا عراق به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و روز دوشنبه در دومین دیدار آسیایی خود در ورزشگاه آل مکتوم دبی مهمان النصر عربستان است.

 

 شاگردان علی منصوریان که پس از یک پیروزی روحیه بخش مقابل پدیده در لیگ برتر فوتبال؛ باید مقابل النصر در آسیا به میدان بروند؛ با ارائه یک بازی خوب و همچنین حمایت هموطنان ایرانی در دبی امیدواری زیادی به کسب موفقیت در این این دیدار دارند.

لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله