Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، به نظر می رسد باشگاه استقلال برای بلیت فروشی دیدار تیمش با العین در روز سه شنبه دچار نوعی بی برنامه گی شده است. در حالی که این باشگاه اعلام کرده بود بلیت فروشی در سه مکان ورزشگاه شیرودی، مجموعه انقلاب و کمپ حجازی انجام می شود ابتدا مجموعه ورزشی شیرودی به این خبر واکنش نشان داد و از عدم هماهنگی با آنها برای بلیت فروشی خبر داد و سپس باشگاه استقلال اعلام کرد که مجموعه ورزشی شیرودی از این کار انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا نوبت مجموعه انقلاب رسیده تا از این موضوع اظهار بی اطلاعی کند. آنها در اطلاعیه ای عنوان کردند خبر انتشار یافته در خصوص بلیت فروشی مسابقه استقلال - العین به هیچ عنوان صحت ندارد.



به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، با عنایت به خبر منتشر گردیده توسط برخی خبرگزاریها در خصوص بلیت فروشی مسابقه استقلال – العین در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ، به اطلاع کلیه ورزش کاران و ورزش دوستان می رساند خبر انتشار یافته به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ هماهنگی در این خصوص با مجموعه ورزشی انقلاب انجام نشده است. 



شایان ذکر است با توجه به اطلاع رسانی فعال سایت مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب درصورت هرگونه هماهنگی دراین خصوص و صحت و سقم خبر ، پیش از این اطلاع رسانی از طریق سایت مجموعه صورت می پذیرفت. 

 

در همین زمینه رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به  فارس گفت: این موضوع اصلا با مجموعه انقلاب از سوی باشگاه استقلال هماهنگی نشده است و نمی دانیم چرا این باشگاه چنین خبری را اطلاع رسانی کرده است. این مجموعه اصلا شرایط بلیت فروشی چنین بازی مهمی را ندارد. ما از طریق سایت مجموعه هم این موضوع را اعلام کردیم و از مسئولان باشگاه استقلال باید بپرسید که چرا این مکان را بدون هماهنگی برای بلیت فروشی اعلام کرده اند. اینجا امکان و شرایط بلیت فروشی ندارد. 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: العین استقلال هواداران استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی