Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@22:29:18 GMT

شهردار تبریز برای قطع درختان پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۰۳۷

شهردار تبریز برای قطع درختان پاسخگو باشد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز (عضو دفتر تحکیم وحدت) طی نامه‌ای از ایرج شهین باهر، شهردار تبریز خواست به سوالات دانشجویان در مورد قطع درختان این شهر پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز(عضو دفتر تحکیم وحدت) طی نامه‌ای از ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز خواست تا پاسخگوی سوالات فراوان دانشجویان در مورد قطع درختان این شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن نامه به شرح زیر است:
جناب شهین باه،ر شهردار تبریز هماهنگونه که مطلع هستید انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز بر اساس دغدغه‌های محیط زیستی خود و با توجه به سوالات فراوان دانشجویان در مورد قطع درختان در برخی محله‌های شهر تبریز، قصد برگزاری مراسمی به مناسبت روز درختکاری با محوریت پرداختن به سوالات دانشجویان در مورد قطع درختان در این مناطق را داشته و دارد.

در این راستا تماس‌ها و پیگیری‌های مکرر از سوی انجمن اسلامی صورت گرفت که متاسفانه با بی توجهی جناب عالی روبه رو شده و به نتیجه‌ای منجر نشد.

حال انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز در هر زمانی که شما آمادگی داشته باشید، آمادگی دارد در دانشگاه تبریز میزبان شما برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویانی که نگران آینده شهرشان هستند، باشد.

با توجه به بی توجهی جنابعالی به دعوت دانشجویان، اینگونه احساس می‌شود که شما دانشجویان و دانشگاهیان را مخاطب خود نمی‌دانید، ولی دانشجویان دغدغه‌مند محیط زیست سوالات فراوانی دارند و شما را مخاطب بخشی از سوالات شان می‌دانند.

امیدواریم با حضور شما در میان دانشجویان و دانشگاهیان، بخشی از ابهامات موجود در مورد از بین رفتن قسمتی از محیط زیست شهر و استان، رفع شده و دغدغه‌مندان محیط زیستی پاسخ بخشی از سوالاتشان را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است