Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@00:44:56 GMT

معرفی بهترین هتل های کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۲۵۴

معرفی بهترین هتل های کیش

جزیره کیش جزو معدود مقاصد گردشگری ایران است که جدا از زیبایی‎های طبیعی هتل‎های لوکس و لاکچری، رستوران‎های لاکچری و تفریحات فراوانی را در راه توسعه گردشگری و رفاه حال گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده است. در بیانی ساده‎تر کیش را باید به‎معنای واقعی یک مقصد لاکچری برای سفر دانست. در واقع بیشتر کسانی که این جزیره را برای سفر انتخاب می‎کنند؛ توقع دارند در هتل‎هایی با استانداردها و امکانات عالی اقامت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جزیره کیش برخی از هتل‎های 5 ستاره این امکان را برای این افراد فراهم کرده‎اند. در ادامه به معرفی بهترین هتل های کیش خواهیم پرداخت.
هتل داریوش
این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز در کیش رقم خواهد زد، همچنین هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری ست که چشم هر بیننده ای را مسحور می‌کند، چشم انداز هتل داریوش به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت. هتل داریوش تا بازار پردیس 2، حدود 800 متر (11 دقیقه پیاده)، تا بازار پردیس 1 حدود 500 متر (6 دقیقه پیاده)، تا باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها حدود 5 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین) و تا کشتی یونانی حدود 16 کیلومتر (25 دقیقه با ماشین) است.
هتل شایان
هتل شایان یک هتل لوکس ۵ ستاره در کیش است که سال 1388 به جمع گروه هتل‌های پارس اضافه شد. این هتل ۱۹۳ اتاق و امکاناتی چون لابی، اینترنت وای‌فای در لابی و اتاق‌ها، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ دارد. این هتل لوکس و مجلل، چندین رستوران و سالن شیک دارد که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان است. این رستوران‌ها شامل رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران سنتی باغ بهشت هستند. این رستوران هر شب از ساعت  12 تا 3 بامداد، جشن‌های مفرح شبانه برگزار می‌کند. همچنین وسایل تفریحی و ورزشی مانند دوچرخه و موتور سیکلت در ساحل اختصاصی این هتل وجود دارد.
هتل شایگان
این هتل 5 ستاره، با داشتن اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف، گزینه‌های متعددی را برای مسافران با تعداد و سلایق متفاوت، ارائه می‌دهد. در طراحی اتاق‌ها، از رنگ‌های گرم و با نشاطی استفاده شده‌است. اتاق‌ها هم امکانات رفاهی کاملی دارند و هم بسیار تمیز، زیبا و پرنشاط هستند. به علاوه، بعضی از اتاق‌های ویژه‌تر، بسیار بزرگ و کاملا مجهز هستند و بالکنی زیبا با چشم‌اندازی دیدنی دارند.
تور کیش هتل شایگان، با داشتن رستوران‌های متعدد با طراحی‌های زیبا، کافی‌شاپ، کافه روی تراس هتل و چای‌خانه داخل باغ، گزینه‌های بسیار جذابی برای خورد و خوراک مسافران دارد. امکانات تفریحی هتل شامل استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد و آتلیه عکاسی است. موقعیت هتل شایگان به گونه‌ایست که به مراکز خرید تور کیش، بسیار نزدیک است و دسترسی راحتی هم به ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش دارد.
هتل پارمیس
هتل پارمیس یک هتل 5 ستاره لوکس در کیش است. این هتل 168 اتاق و امکاناتی چون لابی، لاندری، پارکینگ رایگان، جکوزی، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته دارد. هتل بین‌المللی پارمیس از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جزیره کیش است که در موقعیتی عالی و نزدیک به مراکز خرید و تفریحی کیش قرار گرفته است.  اتاق های این هتل علاوه بر داشتن چشم اندازی زیبا، دارای امکاناتی مانند صبحانه و ناهار بوفه رایگان، سرو میوه و آب معدنی رایگان در عصرها، مینی بار غیر رایگان، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LED، روم سرویس و صندوق امانات اختصاصی می باشند.
هتل مریم
هتل مریم یکی از هتل های وابسته به گروه هتل های سورینت می باشد که در آبان ماه 1392 پس از بازسازی و نوسازی، به بهره برداری رسید. تور کیش هتل مریم در جنوب شرقی میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار دارد. این هتل با معماری منحصر به فرد خود و الهام گرفته از سبک معماری اروپایی باروک در چهار طبقه بنا شده است. از جمله ویژگی های این هتل، نزدیکی به ساحل دریا و اسکله تفریحی و همچنین مراکز خرید کیش مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و2، مرکز تجاری و هایپر مارکت می باشد.
هتل سورینت مریم دارای 56 اتاق و سوئیت شامل اتاق استاندارد (با دکوراسیونی لوکس و زیبا)، سوئیت جونیور (دارای یک اتاق خواب به همراه سالن نشیمن)، سوئیت لوکس (دارای یک اتاق خواب و سالن نشیمن مجزا) و سوئیت پرزیدنشیال (با مساحت 75 مترمربع، دارای یک اتاق خواب، سالن نشیمن، آشپزخانه و چشم انداز زیبایی از دریا بصورت یک آپارتمان مستقل در طبقه 4) می باشند. اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای امکاناتی مانند روم سرویس، صبحانه بوفه، ناهار بوفه، سرویس عصرانه، سرویس چای و قهوه، اینترنت وایرلس، صندوق امانات اختصاصی، سیستم تلویزیونی IPTV و مینی بار هستند.
هتل ارم
هتل ارم از هتل‌های 4 ستاره و لوکس در کیش است. این هتل 245 اتاق و امکاناتی چون آرایشگاه، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، 4 استخر، جکوزی، پذیرش 24 ساعته، خودپرداز و سالن بدنسازی دارد. هتل ارم تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش 2 دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش 5 دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش 9 دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش 9 دقیقه پیاده، تا فرودگاه کیش 10 دقیقه با ماشین و تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هتل های کیش بهترین هتل های کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟

زی‌سان-  غذای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ترکیبی از نان تازه پخته‌شده، پنیرهای خاص و انواع سبزیجات خواهد بود. البته غذاهای لذیذی که توسط سرآشپزهای مشهور فرانسوی تهیه شده‌اند نیز در منو گنجانده شده است.

در طول بازی‌ها، روزانه حدود ۴۰ هزار وعده غذا برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور مختلف که در دهکده‌ی المپیک مستقر هستند، سرو می‌شود.

بازدیدکنندگان نیز می‌توانند در مکان‌های مختلف بازی‌ها از خوراکی‌های مخصوصی که به همین منظور تهیه شده، لذت ببرند.

شرکت فرانسوی خدمات غذایی Sodexo Live که مسئولیت پذیرایی در دهکده‌ المپیک و ۱۴ مکان بازی‌های پاریس را برعهده دارد، اعلام کرده که ۵۰۰ دستور غذای مختلف تهیه کرده است. 

بخش قابل توجهی از این غذاها در رستوران بزرگ دهکده المپیک که ظرفیت پذیرایی از ۳۵۰۰ ورزشکار را دارد، سرو خواهد شد. این رستوران قرار است به عنوان بزرگترین رستوران جهان شناخته شود.

ناتالی بلون-سابو، مدیرعامل جهانی شرکت Sodexo Live در این خصوص به خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید: «مطمئنا برای ورزشکاران غذاهای کلاسیکی مانند پاستا نیز وجود خواهد داشت، اما در کل غذاها با طعم و عطر فرانسوی همراه خواهند بود.»

همچنین ورزشکاران به غرفه‌های غذای «بگیر و برو» دسترسی خواهند داشت که یکی از آن‌ها به طور خاص به غذاهای فرانسوی اختصاص دارد که توسط سرآشپزها تهیه می‌شود.

آماندین شاینو، سرآشپز مشهور فرانسوی که یک رستوران و یک کافه در پاریس دارد، یکی از دستورپخت‌های خود را که بر پایه کروسان است، معرفی کرد. 

او به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «می‌خواستم دستور غذایی که پیشنهاد می‌دهم، معرف محصولات محلی فرانسه باشد، اما در عین حال می‌خواستم ورزشکاران نیز از آن لذت ببرند.  من می‌خواستم یک کروسان پیچ‌خورده درست کنم. بنابراین، کمی پوره کنگر فرنگی، یک تخم‌مرغ آب‌پز و قارچ و کمی پنیر در این غذا  خواهیم داشت. این غذا هم گیاهی است و هم اشتهاآور.»

شاینو همچنین در ادامه می‌افزاید: «هر روز در طول بازی‌ها که از ۲۶ جولای تا ۱۱ اوت برگزار می‌شود، یک سرآشپز برتر از جمله برخی از سرآشپزهای دارای ستاره میشلن در مقابل ورزشکاران در دهکده‌ المپیک آشپزی می‌کند. بنابراین، آن‌ها می‌توانند با سرآشپزها صحبت کنند و بهتر درک کنند که غذای فرانسوی چگونه است و در نتیجه کمی بیشتر فرهنگ ما را درک کنند و با آن آشنا شوند.»

غذاهای روزانه با طیف گسترده‌ای از سالاد، پاستا، گوشت کبابی و سوپ همراه خواهد بود. پنیرها شامل انواع باکیفیت از لبنیاتی که با شیر گاو و گوسفند در جنوب غربی فرانسه تهیه می‌شوند خواهد بود. دهکده‌ المپیک همچنین دارای یک نانوایی خواهد بود که باگت تازه و انواع دیگر نان را تولید می‌کند.

تونی دور، نانوایی که در رستوران اصلی دهکده‌ المپیک کار خواهد کرد، می‌گوید: «هدف این است که به ورزشکاران این امکان را بدهیم که برای صبحانه یک باگت داغ بردارند.» دور در ادامه می‌افزاید: «ورزشکارانی که علاقه‌مند هستند، حتی می‌توانند در آموزش‌های روزانه‌ نانوایی شرکت کنند و نان باگت فرانسوی خود را درست کنند.»

به منظور ارائه هر چه بیشتر گزینه‌ها، وعده‌های غذایی ارائه شده بر اساس چهار نوع غذا خواهد بود: فرانسوی، آسیایی، آفریقایی و کارائیب و غذای بین‌المللی.

برگزارکنندگان پاریس ۲۰۲۴ وعده داده‌اند که بازی‌ها را پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست کنند و این شامل تلاش‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک می‌شود. به همین منظور، رستوران اصلی دهکده فقط از ظروف قابل استفاده مجدد استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، برگزارکنندگان می‌گویند تمام وعده‌های غذایی بر اساس محصولات فصل خواهد بود و ۸۰ درصد آن محصولاتی هستند که در خود فرانسه تولید شده‌اند. 

 فیلیپ وورتز، رئیس بخش غذا و نوشیدنی کمیته‌ پاریس ۲۰۲۴،  می‌گوید: «غذاهای گیاهی ۶۰ درصد از موارد برای بازدیدکنندگان در مکان‌های برگزاری را تشکیل خواهد داد که از جمله می‌توان به هات داگ گیاهی اشاره کرد.»

وورتز همچنین در ادامه افزود: «تعداد زیادی دستور غذای گیاهی وجود دارد که برای عموم مردم در دسترس خواهد بود تا امتحان کنند، تجربه کنند و امیدواریم که آن را دوست داشته باشند.»

منبع:‌ یورونیوز

tags # المپیک پاریس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟