Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@17:59:14 GMT

آتش سوزی در محل استراحت کارگران بازار گل و گیاه

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۷۲۳

آتش سوزی در محل استراحت کارگران بازار گل و گیاه

حوادث رکنا: بی احتیاطی و سهل انگاری کارگران باعث شد یکی از محل های استراحت کارگران بازار گل امام رضا(ع) در جاده خاوران دچار آتش سوزی شود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، تلاش به موقع آتش نشانان در مهار این آتش سوزی مانع از گسترش آن در بازار گل و گیاه شد.

بر اساس این گزارش، مالکین غرفه های فروش گل در بازار گل امام رضا(ع) پس از اینکه متوجه شدند از اتاق استراحت کارگران دود و شعله خارج می شود، سراسیمه به آتش نشانی اطلاع دادند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۰ صبح روز گذشته با توجه به حساسیت محل حادثه و ازدحام جمعیت، بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای ۳۷، ۶۳ و ۷۸ به همراه تیم نجات ۱۵ را به جاده ی خاوران شرق، بازار گل امام رضا(ع) اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود شکوری فرمانده ی آتش نشانان اعزامی درباره ی این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که از یک اتاق کارگری به وسعت حدود ۲۰متر مربع که در طبقه ی فوقانی یکی از غرفه های فروش گل قرار داشت، شعله های آتش به بیرون زبانه می‌کشد.

 

وی اضافه کرد:آتش نشانان بدون معطلی پس از تقسیم شدن به سه تیم و کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی به جلوگیری از سرایت آتش و خاموش کردن آن مشغول شدند. دو تیم نجات نیز ضمن اطمینان از عدم وجود افراد محبوس شده درداخل اتاقک، شهروندانی را که به قصد خرید در محل حضور داشتند، به بیرون از بازار هدایت کردند.

این فرمانده ی آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: پس از مهار و خاموش کردن آتش، نیروهای آتش نشان به جابجایی اجناس از داخل اتاقک کارگری پرداخته و پس از ایمن کردن محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مالکین غرفه ها و کارگرانی که پس از اتمام کار برای استراحت در همان محل ساکن هستند، ارائه کردند.

گفتنی است علت اصلی بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث بازار حادثه حوادث بازار حادثه اخبار حوادث آتش سوزی امام رضا استراحت گل سهل انگاری عکس دختر پسر جوان فیلم زندگی پلیس سرقت مرد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد