Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه گفت : گاز یکی از صنایع پرریسک محسوب شده که با استانداردهای زیادی سروکار دارد که اگر کارشناسان  با این استانداردها آشنا نباشند در اجرای پروژه های گازرسانی و حفظ و نگهداری تاسیسات با مشکل مواجه می شوند.

وی افزود: در اجرای پروژه های گازرسانی توانمندی خاص و ظرفیت بسیار مناسبی وجود دارد که می تواند منبع مطلوبی در جهت مطالعه، تحقیق و تفحص در اختیار اساتید و پژوهشگران دانشگاه آزاد قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله گری ادامه داد: ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند زمینه ساز تحولات بسیار مهمی در جهت افزایش تولیدات با کیفیت یا ارائه خدمات مستمر باشد .

وی خاطر نشان کرد: شرایط ویژه جغرافیایی و توپوگرافی استان باعث می شود عملیات اجرایی لوله گذاری با شرایط ویژه‌ای صورت گیرد و گاهی عبور از رودخانه‌های پرآب، مناطق شیب‌دار و پلکانی و عبور از کوه‌ها  و دره ها راشامل می شود و این امر می طلبد با مطالعه و تحقیق استانداردهای متناسب با شرایط تدوین شود.

این مقام مسئول ادامه داد: زمینه دیگر همکاری مابین دو سازمان ، بحث آموزش پرسنل است که باعث می‌شود برای روش های ابداعی انجام کار، استانداردسازی کنند و در بحث کالیبراسیون وسایل انداره گیری نیز می توان از ظرفیت آزمایشگاه های پیشرفته دانشگاه آزاد بهره برد.

فعله گری در پایان سخنانش بیان داشت: اگر صنایع تصمیم دارند از قافله علم عقب نمانده و با تکنیک و روش های نوین در تولید محصولات و خدمات آشنا شوند و عرضه کننده بهترین ها باشند اولین اقدام و شاید تنها نیاز مبرم و اساسی ارتباط و تعامل با دانشگاه ها است.

در ادامه جلسه پیشوایی رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج گفت: بسیار جای خرسندی است که زمینه همکاری با شرکت گاز استان فراهم شده و این امر باعث می شود تا تعامل بین دو سازمان بیشتر و کاربردی تر شود و انعقاد تفاهم نامه مسیری برای تعاملات دو سویه فراهم کرده است .

وی افزود: این تفاهم نامه یک رابطه تکنیکال و مهندسی است و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد در جهت شناخت نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و اعتمادی که به اساتید و پژوهشگران این دانشگاه شده ، جای تقدیر و تشکر داشته و امید است قدم های مثبتی در جهت تدوین و پیشبرد اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان برداشته شود .

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج در ادامه سخنان گفت: امروزه گاز طبیعی یکی از مهمترین حامل های انرژی است که ۷۰درصد از سبد انرژی مربوط به این ماده حیاتی است و بایستی استفاده از آن با دانش و فن همراه باشد و تحقیقات زیربنایی در این رابطه می تواند در ارائه بهتر خدمات موثر و اثربخش باشد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه یک همکاری نظام یافته میان دانشگاه آزاد و شرکت گاز استان جهت مشارکت در حوزه های پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی با هدف رفع نیازهای گاز کردستان برقرار می شود .

پیشوایی در پایان سخنان خود گفت: هدف از  انعقاد این تفاهم نامه، رسیدن به یک زبان مشترک است که قادر باشد نیازمندی های دو طرف را رفع نماید و دانشگاه آزاد آمادگی دارد تا درخواست های تحقیقاتی و آموزشی شرکت گاز استان کردستان را شناسایی و در مرحله بعدی با استفاده از دانش اساتید گروه های مرتبط آنها را بررسی و نتایج تحلیل و راهکارهای عملی را ارائه کنند.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام

همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و استانداری چهارمحال و بختیاری به امضاء رئیس دانشگاه شهرکرد و استاندار چهارمحال وبختیاری رسید.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص راه اندازی زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی در استان مذاکره و تفاهم نامه‌ای نیز امضاء کرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور همکاری در تدوین زنجیره ارزش بادام، جریان‌سازی، شبکه‌سازی، کمک به ارتقاء بهره‌وری، همچنین اعلام نتایج و دستاورد‌های حاصله به کارگروه توسعه زنجیره‌‎های ارزش راهبردی استان امضاء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد