Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناخدای شناور باری غرق شده بندر دیر گفت: 6روز روی دریا در قایق نجات بلاتکلیف و در این مدت هیچ شناوری برای امداد رسانی در موقعیت ما عبور نکرد.

به گزارش جنوب نیوز، درویش عمرانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2 بامداد دهم اسفند که شرایط جوی مناسب بود با یک فروند شناور باری و شش سرنشین اسکله قطر به مقصد بندر دیر را ترک کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در فاصله 35 مایلی بندر دیر طنابی از زیر آب در پروانه موتور گیر کرد و باعث کند شدن سرعت موتور شناور شد.

ناخدای نجات یافته دیری اظهارداشت: از طرف دیگر طوفان سمت شمال هم شروع و به مرور زمان آب وارد بدنه شناور شد طوریکه سه دستگاه پمپ مکنده آب به کار گرفته برای تخلیه آب نیز نتیجه ای نداد و هر سه آن خراب شدند.

اضافه کرد: باوجودی که آب وارد بدنه شناور شده بود تا 18 مایلی بندر دیر رسیدیم و درخواست کمک از طریق بی سیم نیز بی فایده بود و پس از مدتی یک فروند کشتی بزرگ صدای ما را گرفت و به او موقعیت دادیم اما اقدامی برای نجات انجام نشد.

وی افزود: با پرشدن بدنه شناور از آب موتور از کار افتاد و برای نجات خود و دیگر سرنشینان با یک کارتن خرما و 10لیتر آب شناور را ترک و سوار بر قایق نجات شدیم.

ناخدا عمرانی اظهار داشت: سه روز پیاپی بدلیل باد و طوفان شدید خلیج فارس مواج بود و از روز چهارم هوا بهتر شد.

وی ادامه داد: روز ششم یک فروند لنج ماهیگیری متعلق به شیلات جزیره کیش پس از مشاهده قایق نجات به نزدیکی ما آمد و همه سرنشینان را نجات دادند.

وی گفت: ناخدای لنج ماهیگیری پس از دادن آب و غذا ما را به ساحل کیش بردند و از طریق یک دستگاه خودرو سواری به مقصد بندر دیر حرکت کردیم.

عمرانی گفت: خبرهای مربوط به پیدا شدن ما در کشور قطر که در رسانه ها انعکاس داده شد، کذب بوده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد

  پیگیری‌های دولت سیزدهم در دریافت حقابه رودخانه هیرمند سبب ورود آب و آبگیری بخشی از تالاب بین المللی هامون ناشی از بارندگی‌های افغانستان به دشت سیستان شد که این امر باعث جان گرفتن دوباره رگ‌های خشکیده تالاب بین المللی هامون شد و تجربه قایق سواری در کوه خواجه سیستان را برای بسیاری از مردم را محقق ساخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت