Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در مراسم گرامیداشت شهادت امام هادی(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بین النهرین شاهرود در سخنانی با بیان اینکه بهترین راه گشا برای زندگیمان یاد خداست اظهار کرد: هرکجا آسیبی در زندگیمان است از غافل شدن از یاد و ذکر خداست.
وی با بیان اینکه یاد اولیا و ائمه(ع) یکی دیگر از اذکار است افزود: یکی از روایاتی که راويان آن خود معصومین (ع) بودند حدیث با ارزش سلسله الذهب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شاهرود با اشاره به فرق ایمان و اسلام گفت: ایمان آن چیزی است که در دل استوار است، آن چیزی که دل تعظیم می کند، دل آن را باور دارد اعمال هم آن را تصدیق می‌کند.
وی با اشاره به عوامل بیرونی و درونی ایمان افزود: اعمال و عمل به قول پیامبر اکرم (ص) عوامل بیرونی و اعتقادات، توحید و باور به نبوت رسول اکرم (ص) عوامل درونی ایمان است اما اسلام آن چیزی است که به زبان جاری شود.
امینی با بیان اینکه یاد شهدا یکی از چیزهایی که در یاد خدا راهگشاست عنوان کرد: ما غرق در یادمان های شهدا هستیم و باید قدر بدانیم، طبق آمار بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛ یکی از شهرستان هایی که در برپایی یادمان های شهدا فعال است شهرستان شاهرود می باشد و مقام معظم رهبری فرمود(زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.)
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تاکید کرد: یکی از دلایل فاصله نگرفتن انقلاب ما از آرمان ها بعد از گذشت چهل سال همین زنده نگاه داشتن یاد شهدا است.
وی با بیان اینکه اخلاق معنوی از یاد خدا و اولیا و شهدا استحکام پیدا می‌کند گفت: کسی که از یاد شهدا غافل شود در چرخه زندگی سخت و پر تشویش دنیا گم می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد