Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آلبوم موسیقی «کلام آخر» به آهنگسازی علیرضا دریایی و خوانندگی سالار عقیلی در قالب چند تصنیف ارکسترال روانه بازار موسیقی شد.

این اثر با کلامی از احسان افشاری و در قالب ۸ قطعه به علاقه‌مندان عرضه شده است.

امیرعباس ستایشگر (ناشر آلبوم) درباره این اثر گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت تصانیف ارکسترال دهه ۴۰ و ۵۰ رویکرد همگرایی مثلث آهنگساز، خواننده و شاعر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی وقتی هر سه با تعامل کار می‌کردند نتیجه همیشه خوب می‌شده است. این موضوع در این آلبوم برای بنده قابل توجه بود. فضای این آلبوم هم، چنین دیدگاهی را شامل می‌شود یعنی هارمونی‌ها و تنظیم از یک سو و انتخاب واژه‌ها و ترانه سرایی از سویی دیگر رویکردی معاصرتر و امروزی‌تر دارد.

ناصر رحیمی (فلوت)، حسام صدفی‌نژاد (ابوا)، هومن نامداری (کلارینت)، فرشاد محمدی (فاگوت)، مهدیس گلزار کاشانی (پیانو)، علی جعفری‌پویان، مونیکا لران، احسان شامی، سهراب برهمندی (ویولن آلتو)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس)، رامین صفایی (سنتور)، بهزاد رواقی (تار)، گوهرناز مسائلی (تنبک)، روزبه زرعی (دف و ساز‌های کوبه‌ای) و علیرضا دریایی (ویولن، ویولن آلتو و کمانچه) نوازندگان این اثر هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی سنتی خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید سوره مبارکه  یوسف 70 الی 78 در ادامه می‌آید:

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000633/nf00633790-2.mp3

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون