Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارشادی تنها نامزد ریاست هیات هاکی بود و توانست با ۱۳ رای سکان این هیات را به دست بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در مجمع انتخابات هاکی گفت: این هیات با تقاضای ورزشکاران استان راه اندازی شده است و با توجه به نو پا بودن، انتظار است کلاس‌های مربیگری، داوری و راه اندازی هیات‌های شهرستانی برای توسعه این رشته در دستور کار رئیس هیات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد بهروزیان فرد افزود: فضا‌های ورزشی برای توسعه این رشته در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: هم اکنون ۴۳ هیات ورزشی در استان فعالیت می‌کنند که بیش از نیمی از هیات‌های استان جزو ۱۰ هیات برتر کشور هستند.

رئیس هیات هاکی استان بوشهر نیز گفت: این رشته در همه استان‌ها راه اندازی شده است و بوشهر به عنوان آخرین استان صاحب هیات هاکی شده است.

روح الله ارشادی افزود: این هیات در بُعد همگانی و قهرمانی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

رئیس هیات جدید هاکی استان بوشهر انتخاب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند