Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:39:51 GMT

کوشک احمد شاهي بازگشايي مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۹۵۷۴

کوشک احمد شاهي بازگشايي مي‌شود

خبرگزاري آريا- مراسم بازگشايي «کوشک احمد شاهي» در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران، با حضور مسئولاني از  سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ميراث آريا، اين مراسم، ساعت 16:30 دقيقه روز سه شنبه 21 اسفند97 با حضور مديران ارشد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، تعدادي از سفراي کشورهاي منطقه و جمعي از فرهيختگان  و چهره هاي فرهنگ و هنر کشورمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين با بازگشايي اين بناي تاريخي، جشنواره سين هشتم از 22 الي 24 اسفند از ساعت 10 الي 17 برگزار مي شود.
جشنواره سين هشتم با ‌ايده پردازي و اجراي مؤسسه مهرگان فرهنگ و مشارکت مجموعه نياوران با تدارک برنامه هاي شاد نوروزي و با هدف معرفي سبک اصيل زندگي سيستان و بلوچستان از ساعت 10 تا 17 ميزبان علاقه مندان مي شود.
ايستگاه کودک و اجراي قصه هاي بومي و بازي هاي محلي بلوچي براي کودکان، بازارچه عيدي، اجراي موسيقي و مراسم آييني استان سيستان و بلوچستان، نوروزخواني، نقالي و شاهنامه خواني در مورد خاستگاه نوروز، دکورهاي هفت سين و همچنين حضور شخصيت هاي فولکلور نوروزي همچون عمو نوروز، خواجه پيروز و ننه سرما با هدف نوروز، صلح و معرفي سبک اصيل زندگي اين استان از جمله برنامه هاي اين جشنواره 3 روزه است.
همچنين سين هشتم به برپايي نمايشگاهي از صنايع و هنرهاي دستي سيستان و بلوچستان با رويکرد حمايت از توليد ملي و معرفي دست ساخته هاي هنري اين استان، اجراي موسيقي و مراسم آئيني بلوچي و همچنين برپايي کارگاه آشنايي حصيربافي و هنر سوزن دوزي مي پردازد.
سين هشتم يعني سبک اصيل زندگي ايراني اسلامي با هدف صيانت از ارزش‌ها، آداب و فرهنگ اصيل ايراني در نوروز و پاسداشت ارزش هاي فرهنگي هنري سرزمين مان در پنجمين سال فعاليت خود، با شعار معرفي سبک اصيل زندگي سيستان و بلوچستان و رساندن پيام صلح و دوستي ايرانيان به جهان به مدت 3 روز در مجموعه فرهنگي تاريخي نياوران برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کوشک بازگشايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید