Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:16:39 GMT

مسن ترین قناد مشهد تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۹۷۷۸

مسن ترین قناد مشهد تجلیل شد

مشهد- ایرنا - مراسم تجلیل از تلاش و خدمات محمود قناد طوسی مسن ترین قناد شهر مشهد با 95 سال سن و موسس قنادی طوسی این شهر امروز برگزار شد.

رئیس اتحادیه صنف شیرینی ساز، شیرینی فروش، کافه و قنادی مشهد روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: طوسی پیشکسوت قنادان مشهد و مسن ترین آنهاست که علاوه بر راه اندازی قنادی طوسی، شیرینی 'عسلی مربایی' در نیم قرن گذشته را نیز ابداع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد فرزانی افزود: در این مراسم علاوه بر نکوداشت محمود طوسی از تمبر وی نیز به عنوان پیشکسوت قنادان مشهدی رونمایی شد.
رئیس اتحادیه صنف شیرینی ساز، شیرینی فروش، کافه و قنادی مشهد گفت: قنادی طوسی یکی از قدیمی ترین قنادیها در مشهد است و امروزه به عنوان قنادی برند در این شهر شناخته و محصولات آن علاوه بر داخل کشور به خارج نیز صادر می شود.
فرزانی افزود: 25 قنادی در مشهد دارای برند یا همان نشانه تجاری معتبر هستند و محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا، عراق و افغانستان صادر می کنند.
وی ادامه داد: صاحبان بیشتر قنادیهای ممتاز و صاحب برند در مشهد جزء پیشکسوتان این رسته صنفی هستند و محصولات آنان برای مردم شناخته شده است.
613 قنادی، کافه و شیرینی سازی زیر پوشش اتحادیه صنف شیرینی ساز، شیرینی فروش، کافه و قنادی مشهد فعالیت می کنند.
1922/7489

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اصناف قنادي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi