Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، محمود ابراهیمی اظهار داشت: ۳۰ خادم‌یار سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در قالب شش تیم پزشکی صبح امروز به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به ۹ روستا و تعدادی از محله‌های عشایری در منطقه دهستان پساکوه کلات اعزام شدند.

وی به برگزاری دو اردوی جهادی پزشکی عمومی و تخصصی خادم‌یاران بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری در کلات اشاره کرد و افزود: سومین اردوی جهادی این بنیاد در ادامه ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیماران محروم روستا‌های شهرستان کلات با همکاری مرکز بهداشت و برخی نهاد‌های این شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر توسعه امور سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه هر تیم پزشکی متشکل از یک پزشک عمومی، دو پرستار، یک بهورز و همچنین نیرو‌های پشتیبانی است، گفت: خدمات پزشکی رایگان شامل معاینه بیماران، سنجش میزان فشار خون، سنجش میزان قند خون و محاسبه شاخص توده بدنی یا BMI در این روستا‌ها ارائه می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: بنیاد سلامت آستان قدس رضوی زیر نظر معاونت علمی این آستان مقدس در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در منشور هفت‌گانه خدمت و همچنین با توجه به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت به محرومان جامعه با همکاری دانشگاه‌ها و نخبگان علمی سراسر کشور و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین حوزه سلامت و خادم‌یاران این بنیاد، خدمت به عموم مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار را در حوزه دارو و درمان با جدیت پیگیری می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان