Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این جشنواره باهدف تشویق و ترغیب مشتریان به استفاده از روش های پرداخت الکترونیک در راستای حفاظت از محیط زیست از روز 15 اسفند 1397 مقارن با روز درختکاری آغاز و تا روز 13 فروردین 1398 هم زمان با روز طبیعت ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه مشتریان بانک کشاورزی که در مدت برگزاری این جشنواره عملیات خرید شارژ یا پرداخت قبوض را از درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی شامل اینترنت بانک، همراه بانک، کیوسک بانک و خودپرداز (ATM) انجام دهند ، در پایان تعطیلات نوروزی با مصرف این امتیازات، جوایز نقدی دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: هر تراکنش 100هزار ریالی شارژ در درگاه های پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی، 2 امتیاز (بدون محدودیت) و هر تراکنش پرداخت قبض شرکت های خدماتی توسط این درگاه ها، 1 امتیاز ( با محدودیت 10 امتیاز در ماه) دارد و اعضای باشگاه پس از اتمام جشنواره مهرانه ها، به ازای امتیازهای خود به شرح جدول ذیل ، جوایز نقدی دریافت می کنند.

 

50 امتیاز

100.000 ریال جایزه نقدی

100 امتیاز

200.000 ریال جایزه نقدی

250 امتیاز

500.000 ریال جایزه نقدی

500 امتیاز

1.000.000 ریال جایزه نقدی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد