Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از ارزشمند‌ترین نماد‌های فرهنگی، اجتماعی در میان مردم ایران در دوران قبل و بعد از اسلام به شمار می‌آید و رعایت آن از جمله موضوعات مورد تاکید مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه سنگر حجاب و عفاف همواره مورد هجمه شدید دشمنان قرار داشته است، گفت:: نظام‌های استکباری و سرمایه داری در این سال‌ها تلاش کردند تا با عرضه پوشاک نامتعارف که مبین فرهنگ منحط غرب است، مردم و خصوصاً دختران و پسران جوان را از طهارت و پاکی دور کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به اینکه حفظ و پاسداری از ارزش‌ها برعهده نیروی انتظامی است به همین جهت طرحی تحت عنوان "تطهیر" با هدف برخورد و مقابله با مروجان بد پوششی و فروشندگان لباس‌های غیر متعارف در دستور کار مجموعه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.   سردار معصوم بیگی از تشکیل گشت‌های ویژه مشترک با بازرسان اتحادیه‌های صنفی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به منظور نظارت بر واحد‌های صنفی فروش پوشاک خبر داد.   وی گفت: در اجرای این طرح با ۶۶۹ واحد صنفی فروش لباس که به نوعی مروج بد پوششی بودند برخورد قانونی صورت گرفته و نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد‌ها با حکم مقام قضائی اقدام لازم به عمل آمد.   فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از این واحد‌ها لباس‌های غیر متعارف و مانکن‌هایی که مصداق ترویج بدپوششی و مبین فرهنگ منحط غرب بودند جمع آوری شدند، گفت:: بیشتر این واحد‌ها فاقد پروانه کسب بودند و بدون مجوز قانونی اقدام به فعالیت می‌کردند که برخورد‌های لازم با آنان صورت گرفت.   این مقام ارشد انتظامی از صدور اخطار تعطیلی به یک هزار و ۷۰۳ واحد فروش لباس و اخذ تعهد از متصدیان دو هزار و ۲۴۶ واحد صنفی و همچنین تذکر به یک هزار و ۳۱ فروشنده دیگر در راستای اجرای طرح مذکور خبر داد.   سردار معصوم بیگی تصریح کرد: در صورتی که نوع پوشش فروشندگان خانم واحد‌های صنفی فروش پوشاک، غیر متعارف و مروج بد پوششی باشد در مرحله اول با تذکر و تعهد مواجه شده و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.   فرمانده انتظامی استان با اشاره به ابراز رضایت گسترده شهروندان از اجرای طرح مذکور، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مسئولان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنوف لباس فروشی با این فرماندهی بر تداوم طرح مذکور با هدف حفظ عفاف و حجاب و ایجاد طهارت و پاکی در جامعه تاکید کرد.   انتهای پیام/م   برخورد پلیس امنیت عمومی با مروجان بد پوششی و فروشندگان لباس‌های غیر متعارف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!