Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@12:50:32 GMT

خودشیفتگی سرمربی جدید سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۰۱۳۱

سرمربی جدید تیم سپیدرود می‌گوید که بهترین گزینه برای هدایت این تیم بوده است و با تمام توان برای ماندن آن‌ها در لیگ برتر تلاش می‌کند.
به گزارش صدای ایران از ورزش3، بعد از جدایی علی کریمی از باشگاه سپیدرود رشت نادر دست نشان بعد از 20 هفته غیبت و اتفاقات مربوط به اول فصل سرانجام بر روی نیمکت مربیگری سرخ‌های گیلانی نشست تا بازی با صنعت نفت آبادان اولین تجربه این مربی لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدالی که در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. دست نشان در گفت و گو با ما وضعیت سپیدرود در این مسابقه را بسیار خوب دانست و گفت: بازی اول من بود و با توجه به اینکه کمترین مدت را برای برگزاری تمرینات و شناخت نفرات داشتم اما بازیکنانم فوق العاده بودند و اصولی که لازم بود را دقیق رعایت کردند. نفت آبادان در نیمه اول روی یک ارسال و شوتی که به همراه داشت می‌توانست به گل برسد که ملکی به خوبی آن را دفع کرد و مانع شد. در نیمه دوم هم فقط ارسال داشتند که بازیکنانم عالی عمل کرده و در دفاع حرفه‌ای بودند و جز یک مورد که هوش لازم برای پوشش بازیکنان حریف را نداشتند و در نهایت گل به ثمر رسید، شرایط خوبی داشته و با جان و دل بازی کردند. البته که استرس نباختن در بازی خارج از خانه روی بازیکنان اثر گذاشت و باعث شد بدنشان تحلیل برود. 
دست نشان در کنفرانس مطبوعاتی انتهای بازی اعلام کرد که وضعیت بدنی بازیکنانش مقابل نفت ایده‌آل نبوده است. وی در خصوص این گفته خود و اضافه کردن یک مربی بدنساز به کادرش نیز گفت: من در خصوص بدنسازی بازیکنان حرفی نزدم. اما چون از یک شهر شمالی به جنوب رفتیم خود به خود بدن بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گرفت. فکر می‌کنم سپیدرود اول فصل بدنسازی مناسبی نداشته است و بچه‌ها یک مقدار بعد از استعفای کریمی تحت تاثیر یک سردرگمی بدون برنامه تمرین کردند. به همین دلیل برابر استقلال خوزستان قرار گرفتند و متاسفانه سه امتیاز بسیار حساسی که می‌توانست به ماندن ما کمک کند را از دست دادند.ش
سرمربی جدید سپیدرود کار در این باشگاه را ریسک بسیار بزرگی دانست و گفت: ریسک بسیار بزرگی که به سپیدرود آمدم. متاسفانه فوتبال ما سر یک سری مسائل است که فرصت مناسب به من نمی‌دهد. سال 85 همراه با مس کرمان بهترین نتیجه را می‌گرفتم اما دیدید چه اتفاقی افتاد. با پگاه رشت بهترین نتایج را گرفتم اما ترجیح دادند که دیگر نباشم. هم‌چنین با نفت آبادان کمترین امکانات و بیشترین بازیکنان لیگ یکی را داشتم اما نتایجی که گرفتم به گونه‌ای بود که هواداران آبادانی من را مورد لطف دوباره قرار دادند و دیدید که چگونه من را تشویق کردند. در حال حاضر هم سپیدرود به کمک داشت و چه کسی بهتر از من که بچه شمال است و سابقه کار در رشت را دارد. به همین دلیل این ریسک را به جان خریدم اما مسئولان شهری و هواداران هم باید حمایت کنند تا دست در دست هم سپیدرود را در لیگ برتر نگه داریم. 
دست نشان شانس ماندن سپیدرود در لیگ برتر را بالا دانست و گفت: قول ماندن نمی‌دهم چون فوتبال اصلا قول نیست و نمی‌خواهم دروغ بگویم. اما اگر فکر نمی‌کردم که تیم باقی بماند به اینجا نمی‌‎آمدم و من و کادر فنی به همراه بازیکنان تلاش می‌کنیم تا تیم در لیگ برتر باقی بماند و مطمئن باشید با توجه به پتانسیلی که وجود دارد این اتفاق رخ می‌دهد. 
وی از شکست پرسپولیس سخن به میان آورد و در رابطه با این دیدار سخت گفت: مطمئن باشید ما در خانه همیشه برای برد به میدان می‌رویم. اما برای این دیدار تضمینی وجود ندارد اما هواداران هم باید کمک کنند تا بتوانیم بزرگترین تیم ایران را با کادر فنی مجرب و بازیکنان بسیار خوبی که دارد شکست دهیم. مساوی هم به درد ما نمی‌خورد چون دیگر فرصت اشتباه نداریم و به طور قطع برای برد پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود دست نشان فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو