Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ همیشه شرکای تجاری قدرتمندی داشته و در زمینه تبلیغات دچار مشکل نمی شود.

طرفداری - خیلی ها منتظر هستند ببینند واکنش اولی هونس به تصمیم لوو در مورد هوملس، بواتنگ و مولر چیست. همه می دانند که هونس در شرایط این چنینی خیلی رک نظرش را بیان می کند و اهل محافظه کاری نیست.

به گزارش اسکای، وقتی در مورد تصمیم سرمربی تیم ملی آلمان از هونس سوال شد، او جواب داد:

بعد از بازی با لیورپول، در این مورد حتما صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر می خواهم آرامشی که در فضای تیم وجود دارد را حفظ کنم و بعد از بازی مهم با لیورپول در این مورد نظر خواهم داد.

در ادامه از او در مورد رقم توافقی بایرن مونیخ با شرکت بی ام و سوال شد:

بله ما با شرکت بی ام و به توافق رسیده ایم ولی اعداد و ارقامی که در رسانه ها منتشر شده احمقانه و عجیب است. نه باشگاه بایرن مونیخ نه شرکت بی ام و اطلاعاتی در مورد رقم توافقی منتشر نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک

مدیران بایرن مونیخ انتظار نداشتند رالف رانگنیک به‌طور ناگهانی تصمیمش را عوض کند

طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما این گزینه نیست پس از ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، برای بایرن مونیخ منتفی شد.

به گزارش فیلیپ کسلر از TZ؛ مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک شگفت‌زده شدند و انتظار نداشتند او پیشنهادشان را رد کند. در واقع در جریان مذاکرات، باواریایی‌ها به تمام خواسته‌های او تن دادند.

کارل هاینتس رومنیگه و اولی هونس برای حضور رانگنیک روی نیمکت تیم بسیار جنگیدند زیرا اصلاحاتی که ضروری هستند را قرارداد با این مربی پیش ببرند. رانگنیک نیز چند روز پیش تمایل بسیار زیادی برای جایگزینی با توماس توخل نشان داد اما دو طرف هنوز به توافق کامل نرسیده بودند.

بیش‌تر بخوانید: 

فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!

در نهایت، رانگنیک تصمیم غیر منتظره‌ای گرفت زیرا نمی‌خواست زندگی‌اش دچار یک تغییر اساسی شود. ادامه دادن کارش در تیم ملی اتریش، یک تصمیم قبلی برای پروفسور آلمانی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • خاص و نوستالژی؛ طرح لو رفته از کیت سوم بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 / عکس
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل