Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شفاف سازی در کشور می تواند جلوی بسیاری از مشکلات جامعه از جمله قاچاق کالا را در کشور بگیرد و این شفاف سازی باید از مجلس و در قالب قانون به تصویب برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی یکشنبه شب در دیدار با خادمان معظم شهدا و ایثارگران استان اردبیل با گرامیداشت سالروز 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا اظهارداشت: امروز اقتدار و امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری های این عزیزان در جبهه و جنگ هستیم و باید خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان که ولی نعمتان جامعه امروزی ما هستند گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از زحمات خادمان شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: هرچه قدر برای خانواده های شهدا، جانباز و ایثارگران خدمت کنیم بازهم در مقابل سختی ها و مشکلاتی که آنان در زندگی روزمره خود بر خود متحمل می شوند بسیار ناچیز است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هیچ کشوری نمی  تواند 40 سال تحریم های ظالمانه را در کنار توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کند افزود: ملت ما با الگو کرفتن و تأسی از راه و منش شهدا و با اگاهی و بصیرتی که دارند توانستند از همه تحریم ها و توطئه های دشمنان به خوبی عبور کنند و این یک دستاورد بزرگ  برای کشورمان است که باید آن را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه کشور ما هزینه های زیادی را برای انقلاب اسلامی پرداخته است، افزود: مسئولان مدیران و دولتمردان ما باید مدیریت خود را در شرایط حساس جامعه نشان دهند نه در روزهای عادی و امروز از همان روزهای حساس کشور است که باید شاهد تلاش خستگی ناپذیر مدیران و دستگاه های اجرایی در استان باشیم. 

وی گفت:  شفاف سازی در کشور می تواند جلوی بسیاری از مشکلات جامعه از جمله  قاچاق کالا  را در کشور بگیرد و این شفاف سازی باید از  مجلس و در قالب قانون به تصویب برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل