Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@09:41:56 GMT

منبع آگاه: البغدادی از الباغوز سوریه فرار کرده

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۱۱۲۶

منبع آگاه: البغدادی از الباغوز سوریه فرار کرده

یک منبع امنیتی عراقی از فرار سرکرده داعش از منطقه الباغوز سوریه پس از ترور نافرجام وی از سوی داعشی ها پرده برداشت.

به گزارش مهر، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: ابوبکر البغدادی پس از ترور نافرجام در منطقه الباغوز سوریه از این منطقه فرار کرده است.

این منبع بیان کرد: یکی از سرکرده‌های داعش که عراقی است به نیروهای سوریه دموکراتیک گفت که یک بمب در مسیر حرکت ابوبکرالبغدادی در اطراف الباغوز کارگذاشته شده بود که تا وی ترور شود اما البغدادی متوجه شد و به دنبال آن فوراً از منطقه الباغوز گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع امنیتی عراقی فاش کرد: البغدادی به شدت احساس خطر می‌کند به ویژه که مشکلات داخلی داعش افزایش یافته و همه به دنبال کشتن وی و جانشینی اش هستند.

شایان ذکر است که روز گذشته نیز یک منبع امنیتی عراقی فاش کرده بود: بسیاری از کسانی که طی روزهای گذشته از منطقه الباغوز سوریه خارج شده‌اند بیعت خود را با ابوبکر البغدادی شکسته‌اند که برخی به شکل علنی آن‌را اعلام کرده و برخی دیگر هنوز آن‌را کتمان می‌کنند.

این سرکرده داعشی به وضعیت خفت باری که داعشی ها در نتیجه تحولات الباغوز دارند، اشاره کرده بود.

منبع امنیتی عراقی بیان کرده بود: خروج داعشی ها از الباغوز سوریه در وضعیتی فلاکت بار تأثیر شدیدی بر روی روحیه داعشی ها گذاشته است.

همزمان اخباری از ترور سرکرده‌های داعش توسط خود داعش قبل از خروج از الباغوز به گوش می‌رسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داعش البغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش