Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی باز هم توافق آتش بس را در استان الحدیده نقض کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، نیرو‌های مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی باز هم توافق آتش بس را در استان الحدیده نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های مزدور ائتلاف در ۴ روز گذشته مواضع نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله را در مناطق مختلف شهر الحدیده حدود ۶۷۸ مرتبه هدف قرار دادند تا توافق آتش بس دیگر معنایی نداشته باشد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های یمنی نیز در پاسخ به نقض آتش بس، عملیات‌های خود را در مناطق تحت کنترل در جنوب عربستان افزایش داده اند تا فشار را بر روی رژیم سعودی برای کاهش حملات به شهر الحدیده تشدید کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان به جزئیات عملیات رزمندگان یمنی در استان‌های جنوبی عربستان اشاره کرد و افزود: نیرو‌های یگان مهندسی در نقاط تحت کنترل استان نجران موفق شدند گروهی از نیرو‌های مزدور چند ملیتی سعودی را در منطقه «الحماد» شناسایی کنند.

این منبع میدانی گفت: نیرو‌های یمنی پس از بررسی و رصد دقیق توانستند مزدوران سعودی را در کمین تله‌های انفجاری کار گذاشته شده گرفتار کنند و شماری از آنان را در این محور کشته و زخمی کنند.

وی افزود: نیرو‌های یگان توپخانه پس از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع نظامیان رژیم سعودی را در نزدیکی منطقه «المراش» هدف قرار دادند و خبر‌ها حاکیست شماری از آنان به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر زخمی شدند.

از صحرای «الاجاشر» خبر می‌رسد، نیرو‌های یگان مهندسی در یک کمین دقیق دیگر توانستند ۳ خودروی حامل مزدوران سعودی را در تله‌های انفجاری گیر بیندازند و ده‌ها تن از آنان را کشته و زخمی کنند.

به گزارش میزان، نیرو‌های یمنی اگر با انجام عملیات‌های مستمر و غافلگیرانه بخش‌های بیشتری از مناطق جنوب غرب و جنوب استان نجران عربستان را به کنترل دربیاورند این امکان را به دست می‌آورند که نیرو‌های مزدور سعودی را در مناطق اشغالی شمال شرق استان صعده یمن از جمله «الصوح و البقع» به محاصره دربیاورند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غرب یمن آتش بس نقض آتش بس الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود