Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسنال با دو گل موفق شد منچستریونایتد را در لندن مغلوب کند. فصل قبل منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو، با عکس العمل های فوق العاده داوید دخیا موفق شد در خانه آرسنال 1-3 به پیروزی برسد اما این بار داستان بر عکس شد و آرسنال با درخشش برند لنو با دو گل شیاطین سرخ را مغلوب کرد.

اولین فرصت بازی در شلوغی محوطه جریمه برای آرسنال ایجاد شد اما ضربه آکروباتیک اوبامیانگ با اختلاف از بالای دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 10 یونایتد تا آستانه باز کردن دروازه برند لنو پیش رفت اما ضربه روملو لوکاکو روی ارسال لوک شاو به دیرک دروازه آرسنال برخورد کرد.

دو دقیقه بعد این آرسنال بود که به گل اول رسید. گرانیت ژاکا پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه کات دار و غیرقابل مهار موفق شد دروازه داوید دخیا را باز کند.

یونایتد بعد از دریافت گل  سراپا حمله شد اما بدشانس بود که این بار در دقیقه 20، ضربه دقیق و زمینی فرد باز هم به دیرک دروازه توپچی ها برخورد کرد.

دقایقی بعد راشفورد در مقابل دروازه می توانست صاحب موقعیت گلزنی شود اما حضور به موقع کولاسیناچ دروازه آرسنال را نجات داد.

در دقیقه 37 لوکاکو با بهره گیری از قدرت بدنی خود صاحب موقعیت شد اما برند لنو واکنش خوبی در مقابل ضربه مهاجم بلژیکی نشان  داد و در ریباند نیز ضربه او راهی به دروازه نیافت.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آرسنال با یک گل برتری راهی رختکن شد.

یونایتد نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و روی پاس راشفورد، لوکاکو با دروازه بان آرسنال تک به تک شد اما باز هم برند لنو با خروجی مناسب برابر او ایستادگی کرد.

در دقیقه 58 مارکوس راشفورد با یک ضربه ایستگاهی می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 65 یک بار گرانیت ژاکا با یک شوت زمینی دروازه یونایتد را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه دخیا به بیرون رفت.

اما در دقیقه 69 و با خطای فرد روی لاکازت، آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد که اوبامیانگ با ضربه ای به مرکز دروازه، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه 73 و با اشتباه عجیب اسمالینگ، لاکازت در موقعیتی بسیار خوب تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.  

در دقیقه 91 ضربه سر راشفورد در موقعیتی خوب توسط برند لنو مهار شد تا در نهایت آرسنال با هماند دو گل یونایتد را مغلوب کند./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا