Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی العبودی در نشست خبری که در دفتر کتائب حزب الله برگزار شد، اظهار داشت: گروه مقاومت کتائب حزب الله سال 2003 و با ورود اشغالگران آمریکایی به عراق تشکیل شد و هدف اصلی این گروه مقابله با نیروهای آمریکایی بود.

وی افزود: گروه جهادی کتائب حزب الله گروهی جهادی و اسلامی است و اعتقاد آن به اسلام ناب محمدی است، مقابله با ظلم و یاری مظلومین از جمله مهم‌ترین هدف این گروه جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق در قم تصریح کرد: گروه مقاومت کتائب حزب الله چون به اسلام ناب محمدی اعتقاد دارد تلاش می‌کند از مظلوم حمایت کرده و در برابر ظالمین مقاومت کند، فعالیت اصلی کتائب حزب الله حول سه محور است که محور نخست جهادی  است و محور دوم فرهنگی و سومین محور نیز سیاسی است.

العبودی عنوان کرد: بسیج نیروها و اعزام مبلغ و فعالیت‌های تبلیغی توسط کتائب حزب الله انجام می‌شود و همچنین در حوزه علمیه نیز فعالیت می‌کند و مدرسه علمیه ای توسط کتائب در نجف تأسیس شده است.

وی ادامه داد: موسساتی زیر نظیر کتائب فعالیت می‌کند که در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی برنامه ریزی می‌کنند، دفتر سیاسی کتائب حزب الله در بغداد است و یکی از دفترهای آن در شهر مقدس قم فعالیت می‌کند.

رئیس دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله عراق در قم گفت: دفتر سیاسی کتائب حزب الله وظیفه دارد موضوعات سیاسی که در منطقه اتفاق می‌افتد مورد بررسی قرار داده و موضع گیری می‌کند و این دفتر اهدافی را دنبال می‌کند که مهم‌ترین آن حاکمیت اسلام بر همه جوانب زندگی مردم است.

العبودی افزود: اعتقاد داریم ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت داری اسلامی است، امام خمینی(ره) با تأسیس جمهوری اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه دستاورد بسیار بزرگی ایجاد کردند که باید در مسیر آن گام برداریم.

وی عنوان کرد: دفتر سیاسی کتائب حزب الله در قم یکی از شعبه‌های دفتر مرکزی کتائب در بغداد است و با توجه به فعالیت‌های سیاسی که انجام می‌دهیم جهت گیری و اقدامات خاصی داریم و از نظر سیاسی با چهره‌های سیاسی که در ایران حضور دارند، تبادل نظر می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی جمهوری اسلامی حزب الله عراق ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!

به گزارش خبرآنلاین این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش رویترز نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت امارت اسلامی اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای امریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902088

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان