Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اونای امری، سرمربی تیم فوتبال آرسنال مدعی شد تیمش در مصاف با منچستریونایتد بهترین نمایش ممکن را داشته است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از نقش انکارناپذیر هواداران در کسب این موفقیت سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: به طرفداران‌مان افتخار می‌کنم. آنها خیلی مشوق ما بودند و این یک نتیجه بزرگ است. آنها جو خوبی برای بازیکنان ما خلق کردند. رقیب پس از نتیجه‌گیری مقابل پاری‌سن‌ژرمن در وضعیت خوبی قرار داشت، اما ما نمایش بزرگی ارائه کردیم و به پیروزی رسیدیم.

«در مسابقات لیگ برتر فرم خوبی داریم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنانم  تمام توان‌شان را مقابل بهترین تیم این مقطع فوتبال انگلیس نشان دادند. به نظرم شایسته برد بودیم و می‌توانیم خوشحال باشیم. می‌دانستیم یونایتد می‌تواند از تاکتیک‌های مختلفی استفاده کند. می‌خواستیم بازی خودمان را ارائه کنیم و به نظر هم همین کار را کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال با ابراز رضایت از عملکرد برند لنو، سنگربان آلمانی این تیم خاطر نشان کرد: دروازه‌بان ما اهمیت زیادی در تیم دارد. گاهی دروازه‌بان می‌تواند ناجی تیم شود.

امری در خاتمه اظهار داشت: می‌توانیم از  بازیکنان متنوعی استفاده کنیم. پس از دو بازی خارج از خانه، تاکتیک  تیم را تغییر دادیم. کمک کردن تک تک طرفداران برای ما اهمیت بالایی دارد. رقابتی بودن به مدت 90 دقیقه می‌تواند ما را از نظر ذهنی قوی‌تر کند. به بازی بعدی در لیگ برتر مقابل نیوکاسل فکر خواهیم کرد، اما این بازی سه هفته دیگر برگزار می‌شود و حالا باید تمرکزمان را روی بازی پنجشنبه در لیگ اروپا بگذاریم. بازی با رن پس از شکست 3 بر یک در جدال دور رفت، اهمیت بالایی دارد. امیدوارم طرفداران زیادی به ورزشگاه بیایند و با پر کردن استادیوم، جو خاصی بسازند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!