Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متأسفانه شبکه‌های خارجی فارسی زبان برای لاغری به تبلیغ قرص‌های تقلبی روی می‌آورند که مصرف آنها به شدت سلامتی مردم را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: مصرف قرص لاغری برای کاهش وزن روشی کاملاً منسوخ است اما به دلیل تبلیغات غلط در شبکه‌های خارجی برخی از مردم گمراه شده و به مصرف این قرص‌ها روی می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزارت بهداشت تأکید کرد: شبکه‌های خارجی فارسی زبان اطلاعاتی نادرست درباره قرص‌های لاغری به مردم می‌دهند که مصرف آنها مشکلات متعدد گوارشی را برای آن‌ به ارمغان می‌آورد.

پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر با فعالیت فیزیکی منظم روزانه

جان‌بابایی افزود: فعالیت مستمر پنج روز در هفته به همراه ورزش راه حلی ساده جهت کاهش وزن و لاغری است؛ روشی کاملاً سالم که بدون هیچ عارضه‌ای خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر افراد به جای مصرف غذای پرچرب به مواد کربوهیدرات و غذا‌های کم پروتئین روی بیاورند به سادگی و بدون هیچ عارضه‌ای لاغر خواهند شد.

وی یادآوری کرد: توصیه می‌کنیم به جای مصرف قرص‌های لاغری که در شبکه‌های خارجی، فارسی زبان تبلیغ می‌شود به اندازه فعالیتشان غذا مصرف کنند تا به راحتی لاغر شده و دیگر نیازی به مصرف اینگونه قرص‌ها نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند