Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره هوانوردی افغانستان گفت: پروازهای کابل- دهلی از طریق حریم هوایی پاکستان فردا از سر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، اداره هوانوردی افغانستان گفت: پروازهای کابل- دهلی از طریق حریم هوایی پاکستان فردا از سر گرفته می‌شود.

پیش از این در نتیجه تشدید تنش میان هند و پاکستان، پروازهای کابل- دهلی نیز از فضای پاکستان متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما، هم اکنون اداره هوانوردی افغانستان اعلام کرده که پس از توقف 9 روزه پروازهای کابل- دهلی از طریق فضای پاکستان، امروز دوشنبه (20 حوت) دوباره آغاز می‌شود.

این اداره اعلام کرد: با آغاز دوباره پروازها از طریق فضای پاکستان به دهلی نو، قیمت بلیط نیز کاهش می‌یابد.

به نوشته جمهور، گفتنی است که پس از جلوگیری پروازها از طریق فضای پاکستان به هند، هواپیماهای افغانستان از طریق فضای ایران به هند سفر می‌کرد که افزایش مسافت سبب افزایش قیمت پرواز به هند نیز شده بود.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل دهلی نو قیمت پروتز هواپیماهای افغانستان پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی

وزارت حمل و نقل ازبکستان اعلام کرد این کشور برای ایجاد کریدور حمل و نقل و لجستیک از افغانستان به کشورهای آسیای مرکزی برنامه‌ریزی می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزات حمل و نقل ازبکستان در بیانیه‌ای اظهار داشت برای تقویت تجارت آسیای مرکزی تلاش می‌کند تا بلاروس، روسیه، قزاقستان و پاکستان از مسیر افغانستان به یکدیگر متصل شوند.

وزرای حمل و نقل این کشورها در «ترمذ» ازبکستان اواسط هفته گذشته درباره این کریدور نیز گفتگو کردند.

براساس بیانیه وزارت حمل و نقل ازبکستان، شرکت‌کنندگان در این نشست درباره اتصال آسیای مرکزی و کشورهای مشترک‌المنافع و آسیای جنوبی از طریق توسعه یک کریدور حمل و نقل چند وجهی با هدف افزایش ظرفیت تزانزیت ازبکستان گفتگو کرده‌اند.

این طرح شامل برنامه‌هایی برای تقویت حمل و نقل کالا از طریق تجزیه و تحلیل محموله‌های ترانزیتی، دیجیتالی کردن اسناد و ساده‌سازی فرآیندهای تزانزیتی میان کشورها است.

تعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستانتلاش ازبکستان برای گسترش همکاری اقتصادی با افغانستانکاهش 50 درصدی تعرفه ریلی ازبکستان با افغانستان

کشورهای روسیه، قزاقستان و ازبکستان در نوامبر 2023 میلادی یادداشت تفاهمی را برای ایجاد این کریدور در جریان مجمع حمل و نقل سازمان همکاری شانگهای در تاشکند امضا کردند.

به گزارش رسانه‌ها، ازبکستان خاطرنشان کرد که از سال 2021 حمل و نقل بار از طریق افغانستان افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن